سیاسی 12:07 - 07 مرداد 1393
هاآرتص نوشت "آیت‌الله خامنه‌ای گفت که رژیم صهیونیستی عمیقا از آغاز این جنگ پشیمان است اما راهی برای خروج از آن ندارد."

صراط: روزنامه هاآرتص اسرائیل با اشاره به فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای در نماز عید فطر نوشت: "رهبر معظم ایران در سخنرانی روز سه شنبه پس از نماز عید فطر اسرائیل را به دلیل حمله به نوار غزه سگ هار خواند و از همه مسلمانان خواست تا مردم فلسطین را برای مقابله با این نسل کشی تجهیز کنند."

در حدود 1087 نفر از غزه که بیشترشان نیز غیرنظامی هستند در حملات 22 روزه اسرائیل به نوار غزه کشته شده‌اند. همچنین در حدود 53 اسرائیلی و سه صهیونیست شهرک‌نشین نیز در جریان حملات راکتی رزمندگان مقاومت کشته شدند.

به نوشته هاآرتص "آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی پایانی رمضان، ماه روزه‌داری مسلمانان،  از کشورهای آمریکایی و اروپایی به دلیل محدود کردن ظرفیت نظامی مبارزین فلسطینی که در محاصره قرار دارند انتقاد کرد."

وی درباره اسرائیل گفت: "این سگ هار، این گرگ وحشی به مردم بی گناه حمله ور شد و بشریت باید واکنشیبه آن نشان دهد. این یک نسل کشی است، یک فاجعه تاریخی است."

پخش مستقیم فرمایشات امام خامنه‌ای از شبکه الجزیره+عکس

شبکه خبری الجزیره قطر سخنان حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب را در نماز عید سعید فطر به صورت مستقیم پخش کرد.

این شبکه سخنان امام خامنه‌ای را به نقل از شبکه خبری العالم پخش می‌کرد.

بازتاب بیانات رهبرانقلاب دررسانه‌های جهان

مقام معظم رهبری در سخنان خود با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین تاکید کردند که امروز قضیه‌ی اول جهان اسلام و شاید دنیای انسانیت مسئله‌ی غزه است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای افزودند: سگ هاری و گرگ درنده‌ای به انسان‌های مظلوم حمله کرده است؛ بشریت باید به این واکنش نشان دهد.

ایشان با اشاره به سخنان حامیان رژیم صهیونیستی در مورد خلع سلاح مقاومت فلسطن فرمودند: برخلاف گفته آنان که حماس و جهاد را باید خلع سلاح کنیم، همه دنیا و به‌خصوص دنیای اسلام موظفند هرچه می‌توانند به تجهیز ملت فلسطین کمک کنند.

شبکه خبری المیادین

شبکه خبری المیادین  همزمان با آغاز خطبه‌های نماز عید فطر امام خامنه‌ای بخش‌هایی از سخنان ایشان را به صورت زیرنویس پوشش دادند.

این شبکه خبری در زیرنویس فوری به نقل از امام خامنه‌ای نوشت: "غزه" قضیه اول جهان اسلام و دنیای انسانی است.

این شبکه همچنین در ادامه نقل قول سخنان مقام معظم رهبری نوشت: رژیم صهیونیستی درحال نسل کشی در غزه است و کسانی که از آن حمایت می‌کنند باید محاکمه شوند.


4352434
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فهرست انتخاباتی شورای وحدت برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، گفت: جبهه انقلاب باید اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار گذاشته و با همدلی و حول منافع ملی در جهت ساختن ایرانی قوی و آباد قدم بردارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت، با اشاره به رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین امسال، اعلام کرد که تراز تجاری در این ماه، حتی بدون احتساب نفت نیز مثبت بوده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» احمد وحیدی گفت: برای اولین بار در کشور، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت گسترده برگزار می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور در پیامی از تلاش‌های نیرو‌های امدادی به ویژه هلال احمر برای یافتن کودک گمشده گلستانی تشکر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان به منظور شرکت در پانزدهمین نشست کنفرانس سران کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی، تهران را به مقصد پایتخت گامبیا ترک کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ابوترابی فرد گفت: از نگاه تحلیلگران نظامی راهبرد‌های عملیات وعده صادق بسیار گسترده است و غرب این عملیات را آغازگر تحولات بزرگ در منطقه تعریف می‌کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از این تیپ بازدید کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌ها باید‌ها و نباید‌های خود را دارند، اما آن چیزی که همیشه ادعا می‌کنند که در انجامش تلاش می‌کنند، بیان واقعیت است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل بین‌الملل گفت:دولت نتانیاهو به دلیل بحران هویت و شکست‌های پی در پی در صحنه بین المللی هر لحظه ممکن است سقوط کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است