اجتماعی 11:25 - 03 آبان 1393
معاون خدمات شهری شهرداری تهران اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا را به عنوان یکی از اولویت های اصلی شهرداری تهران نام برد و از ابلاغ طرح مذکور به مناطق 22 گانه شهر تهران خبر داد.

طرح تفکیک زباله از مبدا اولویت نخست مناطق 22 گانه پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، مهندس مجتبی عبدالهی در جلسه شورای معاونین خدمات شهری مناطق شهرداری تهران، مسئولین سازمانها و ادارات خدمات شهری و شهرداران نواحی تهران با بیان اینکه انشالله با اقدامات انجام شده عملکرد مناسب تری در موضوعات مرتبط با این حوزه داشته باشیم گفت:مسوولین باید حضور حداکثری در زمان بارش های شهر تهران داشته باشند.

وی در ادامه با تاکید بر آماده باش کامل سازمان های این معاونت برای بارش های پیش رو اظهار کرد:امیدواریم امسال فصل پر بارش و زمستان پر آبی داشته باشیم.

عبدالهی با تاکید بر اینکه باید مخازن بتنی جدیدی برای ذخیره آب احداث شود تا در تابستان دچار مشکل نشویم گفت:حوزه خدمات شهری همیشه باید در حال پیشگیری و آماده باش کامل باشد.

وی با اشاره به موضوع مهم طرح تفکیک در مبدا و ابلاغ به کلیه مناطق و نواحی 123 گانه شهر تهران گفت:شهردار تهران جلسات مختلفی را در خصوص فرهنگ ترافیک و تفکیک زباله در مبدا برگزار کردند و تاکید بسیاری بر روی این موضوع دارند.

به گفته عبدالهی با اقدامات لازم در خصوص این دو موضوع،اتفاقات بسیار مهمی در سطح شهر تهران رخ خواهد داد.

وی در ادامه به شعار«آسمان آبی، زمین پاک» اشاره داشت و گفت:طرح تفکیک زباله از مبدا اولویت اول مناطق 22 گانه است، بنابراین باید به این دو موضوع عنایت ویژه ای شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با تلاشهای این معاونت؛ قطعا وضعیت نگهداشت شهر تهران روز به روز عالی تر خواهد شد.

همچنین در این جلسه عبدالهی در مورد رسیدگی به وضعیت اسکان های کارگری و همچنین ایجاد این مکان ها در کلیه مناطق شهر تهران تاکید کرد.

در این جلسه عبدالهی بر مباحثی چون آمادگی کامل مسئولین و نیروهای خدمات شهری در زمان بارشها و شناسایی و رفع مکانهای آبگرفتگی،مکان یابی برای احداث سرویسهای بهداشتی در مناطق تهران، کنترل پمپهای تخلیه آب و کف کش ها، ابلاغ دستورالعمل برف روبی به مناطق 22 گانه، کاهش میزان نمک پاشی ها در سطح شهر تهران درهنگام بارش برف واستفاده از خودروهای محلول پاش،کنترل بر نظافت اطراف هیئت ها، حسینیه ها و مساجد و اعزام نیرو و تحویل مخزن به مناسبت ماه محرم،تعمیر پله برقی و پلهای عابر پیاده و... از جمله مباحثی بود که بر آنها تاکید کرد.

براساس این گزارش در این جلسه معاون خدمات شهری شهرداری تهران از شهرداران 10 ناحیه برتر شهر تهران که 7 شهردار برتر در ارزیابی عملکرد دوسالانه در موضوعات مختلف خدمات شهری حائز رتبه های بالایی شده بودند و 3 شهردار نیز در طرح پایلوت تفکیک در مبدا نتایج بالایی را کسب کردند با اهدای لوح و هدایایی تقدیر کرد.


5032271
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت توسط ماموران پلیس مترو تهران یک جیب بر و یک کلاهبرداری حرفه‌ای شناسایی و دستگیر شدند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران از صحت عمل و رد رشوه توسط ماموران وظیفه‌شناس منطقه ۲ پلیس راهور تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ موبایل قاپ و اعتراف متهمان به ۳۰ فقره سرقت خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای خبر داد و گفت: متهمان به سرقت‌های متعدد آینه بغل و چراغ جلو خودرو‌های وارداتی اعتراف کردند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: مرد جوانی که در بوستان ولایت مرتکب قتل شده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورا به اتفاقات و رفتار‌های روز‌های اخیر اعضای شورای شهر واکنش نشان داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به وقوع ۲ فقره تصادف در معابر شهر تهران، گفت: در این تصادفات۲ شهروند جان خود را از دست دادند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی گفت: استفاده از ظرفیت مراکز معاینه فنی در بحث توسعه خدمات و با تجدید ارزیابی دارایی‌ها ستاد معاینه فنی از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت خارج شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق آهن آلات پل‌های عابر پیاده محدوده کهریزک خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دادگاه حقوقی- بین المللی رسیدگی به دعاوی بیماران تالاسمی اتباع ایرانی علیه دولت و مقامات آمریکا در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است