استانی 13:13 - 03 آبان 1399
فرماندار شهرستان ابهر:
ایسنا/زنجان فرماندار شهرستان ابهر گفت: موازی‌کاری آفت فعالیت خیریه‌ها است.

موازی‌کاری آفت فعالیت خیریه‌ها است

وجیه‌الله نوروزی ظهر امروز (۳ آبان‌ماه) در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ابهر با اشاره به ادامه آموزش‌های مجازی در ابهر، اظهار کرد: در کنار شبکه شاد باید از ظرفیت رسانه ملی و سایر ظرفیت‌ها در حوزه آموزش‌های مجازی استفاده شده و اطلاع‌رسانی لازم در این حوزه انجام شود.

وی با بیان اینکه در ابهر خیریه‌های فراوانی در حال فعالیت هستند، ادامه داد: گاهی وجود برخی موازی‌کاری‌ها سبب می‌شود خروجی خیریه‌ها مطلوب نباشد.

نوروزی با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند، تصریح کرد: در کمک به این دانش‌آموزان حفظ شان و عزت آنان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

فرماندار شهرستان ابهر با تاکید بر اینکه باید ارزیابی لازم از چگونگی آموزش‌های غیرحضوری انجام شود، گفت: عملکرد معلمان در حوزه تدریس‌های غیرحضوری باید ارزیابی شود.

این مسئول با اشاره به رواج برخی بدافزارها، یادآور شد: آگاه‌سازی دانش‌آموزان نسبت به این بدافزارها نیز باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

نوروزی با اشاره به ضرورت اتحاد و همدلی در برهه کنونی، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شیوع کرونا بزرگ‌ترین دغدغه کشور است که مقابله با این امر اتحاد و همدلی مردم و مسئولان را می‌طلبد.

در ادامه این جلسه نیز رئیس آموزش و پرورش ابهر، با اشاره به هفته اولیا و مربیان، عنوان کرد: اولیا، پلی برای تعامل دو طرفه خانه و مدرسه هستند.

عباس عزیزخانی با تاکید بر اینکه اگر همکاری اولیا نباشد آموزش و پرورش راه به جایی نخواهد برد، گفت: اگر بخواهیم به اهداف تعیین شده در سند تحول دست پیدا کرده و دانش‌آموزانی در تراز انقلاب تربیت کنیم باید اولیا و مدرسه در کنار هم باشند.

وی اظهار کرد: وجود تناقص بین اولیا و مدارس باعث می‌شود اهداف آموزش و پرورش تحقق نیافته و دانش‌آموزان دچار تعارض آموزشی و تربیتی شوند.

این مسئول از راه‌اندازی پویش کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت نیز در شهرستان خبر داد و گفت: در همین راستا مرکز نیکوکاری فرهنکیان نیز در شهرستان افتتاح شد.

رئیس آموزش و پرورش ابهر، با اشاره به ضرورت همکاری والدین برای آموزش‌های مجازی، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از والدین همراهی لازم را در این زمینه ندارند.

انتهای پیام


10777906
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است