استانی 08:43 - 30 مرداد 1396
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: استان خوزستان با داشتن 2750 آزاده، رتبه پنجم کشور را از نظر تعداد آزادگان دارد و می‌تواند در ترویج و توسعه ایثار و فرهنگ شهادت پیشرو باشد.

خوزستان رتبه پنجم کشور را از نظر تعداد آزادگان دارد

به گزارش خبرنگار ایسنا، عبدالرضا فرجیان در حاشیه جشن سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی که شامگاه (29 مردادماه) در تالار امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکرم که امسال برای دومین بار در دولت تدبیر و امید و در دوران مدیریتی دکتر شریعتی، خداوند توفیق حضور در کنار 1000 نفر از آزادگان سرافراز را به ما عنایت کرده است.

وی با بیان این‌که سالروز ورود آزادگان به میهن 26 مردادماه سال 1369 است، افزود: آزادگان بعد از برگشت به میهن راه شهداء را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند و تا به امروز در حال توسعه فرهنگ شهادت و ایثار هستند.

فرجیان گفت: استان خوزستان با داشتن 2750 آزاده، رتبه پنجم کشور را از نظر تعداد آزادگان دارد و می‌تواند در ترویج و توسعه ایثار و فرهنگ شهادت پیشرو باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان بیان کرد: خاطره‌گویی آزادگان از دوران دفاع مقدس و ایستادگی آن‌ها در برابر دشمن در ذهن جوانان اثرگذار بوده و داشتن شهدایی امثال شهید حججی، تاجبخش و سجاد باوی نشانگر اثرات مثبت آزادگان جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام


9378889
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است