گوناگون 16:52 - 03 مرداد 1395
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور از راه‌اندازی پایگاه‌های اورژانس در روستاها خبر داد.

رئیس اورژانس کشور:

به گزارش ایسنا، دکتر امین صابری‌نیا رئیس اورژانس کشور در جمع خبرنگاران در سرعین با بیان اینکه این مرکز به دنبال برنامه‌های سال گذشته سه مسیر را دنبال می‌کند، گفت: امید می‌رود نوسازی ناوگان با توزیع 1800 آمبولانس تکمیل شود.

وی با اشاره به توسعه پایگاه‌ها در روستاها، افزود: اورژانس 115 پیش از این پوشش جاده‌ای و شهری داشت و روستاها و عشایر محروم بودند و این مورد عدالت در حوزه سلامت را زیر سوال می‌برد، در دولت تدبیر و امید این بحث دنبال شد و کم کم پوشش اورژانس در مناطق روستایی نیز تکمیل می‌شود.

صابری‌نیا با بیان اینکه افزایش خدمات اورژانس هوایی بویژه برای مناطق محروم و صعب‌العبور کشور ضروری است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم توان زیرساختی در آمبولانس هوایی را افزایش دهیم.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور با بیان اینکه به دنبال توسعه استاندارد فضای اورژانس بیمارستانی هستیم، خاطرنشان کرد: در سالجاری به دنبال تکمیل و کامل شدن اورژانس‌های بیمارستانی از نظر فیزیکی هستیم.

وی حفظ شأنیت ایرانی را مهمترین هدف اورژانس دانست و گفت: تلاش شده است پرسنلی که در اورژانس کار می‌کنند، پرستاران با تجربه باشند، تا بهترین برخورد را با بیماران داشته باشند.

صابری‌نیا تاکید کرد: بهترین‌ها باید در اورژانس باشند تا بهترین خدمات را در بدترین شرایط ارائه کنند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور با بیان اینکه باید حداقل در داخل اورژانس خدمات به بیماران بصورت تخصصی ارائه شود، افزود: تلاش می‌کنیم متخصصین طب اورژانس را تربیت و تقویت کنیم.

وی از تدوین دستورالعمل یکسان‌سازی رفتارها در اورژانس‌های بیمارستانی خبر داد و افزود: بزودی این دستورالعمل بصورت جامع در سراسر کشور ابلاغ خواهد شد.


8059005
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است