استانی 14:49 - 04 آبان 1400
ایسنا/قزوین فرماندار شهرستان قزوین از راه‌اندازی شش جایگاه سوخت در شهر قزوین خبر داد و گفت: اختلالات ایجاد شده در جایگاه‌های سوخت سراسری است و نیروهای فنی شرکت نفت مشغول رفع اختلال هستند.

علی شفیعی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اختلالات ایجاد شده در جایگاه‌های سوخت سراسری است و نیروهای فنی شرکت نفت مشغول رفع اختلال هستند.

وی ادامه داد: اختلال از یک ساعت پیش شروع شده است و لحظه‌به‌لحظه رفع اختلال می‌شود، شهر قزوین ۱۴ و شهرستان ۳۶ جایگاه سوخت دارد که از ۱۴ جایگاه قزوین شش جایگاه راه‌اندازی شده است.

فرماندار شهرستان قزوین مطرح کرد: در تعدادی از جایگاه‌های سوخت شهر قزوین ازجمله فردوسی، مینودر، ترمینال، اتوبان و صاحب‌الأمر (عج) اختلال رفع شده است و مشکل خاصی نیز در خصوص ترافیک نداریم.

شفیعی متذکر شد: تا چند ساعت دیگر بنزین ۳۰۰۰ تومانی اعمال شود و ذخیره بنزین ۱۵۰۰ تومانی محفوظ است و مردم می‌توانند آن را حفظ کنند. در حال حاضر نیروی انتظامی، بسیج، مسئولین جایگاه‌های سوخت و عوامل مشغول اقناع‌سازی و عذرخواهی از مردم هستند تا بیش از این معطل نشوند.

انتهای پیام


11288766
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است