استانی 11:03 - 22 بهمن 1394
مسابقات قهرمانی اسکی نونهالان و خردسالان کشور، اواخر بهمن ماه جاری به میزبانی شهرستان کوهرنگ برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری؛ مسابقات قهرمانی اسکی نونهالان و خردسالان پسر، با شرکت 130 ورزشکار از سراسر کشور، 27 تا 29 بهمن ماه جاری، در پیست اسکی چلگرد شهرستان کوهرنگ برگزار می شود. 


مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، برگزاری مسابقات اسکی را در توسعه گردشگری استان مؤثر دانست و گفت: برگزاری این رقابت ها، موجب معرفی بیشتر پیست اسکی چلگرد در سطح کشور و افزایش جذب توریسم ورزشی و درآمدزایی می شود. 


عبدالرحمان قاسمی افزود: منطقه گردشگری کوهرنگ سابقه و ظرفیت برگزاری رقابت های اسکی در تیرماه را هم دارد که این قابلیت باید در کشور معرفی و مورد توجه قرار گیرد. 


یادآور می شود: پیست اسکی چلگرد در 85 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری، و از مکان‌های تفریحی توریستی این استان در مجاورت تونل اول کوهرنگ است.  


این پیست یکی از معروف ترین و با سابقه ترین پیست های اسکی کشور در پذیرایی ورزشکاران و مسافران زمستانی می باشد که در سال 1354 افتتاح شده است. 


پیست اسکی چلگرد 800 متر طول و شیب بسیار مناسب 20 درصد دارد که هوای آفتابی در بیشتر روزهای زمستان، انباشت حجم بسیار زیاد برف و راه دسترسی آسان، این پیست را در منطقه زاگرس مشهور ساخته است. 


پیست اسکی چلگرد در حال حاضر دو دستگاه بالابر ویژه آقایان و بانوان و یک دستگاه بالابر آموزشی با طول 200 متر دارد و دارای سه محوطه تفکیک شده برای خانواده ها، آقایان و بانوان است.



انتهای پیام/ب



7673801
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است