سیاسی 18:40 - 03 مرداد 1393
اهواز- ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در بیانیه ای از حضور پرشور و حماسی مردم مومن و روزه دار خوزستان در راهپیمایی روز جهانی قدس که در گرمای بالای 50درجه برگزار شد تقدیر کرد.

به گزارش ایرنا در این بیانیه آمده استˈ درود بر خوزستان و خوزستانی که در بیعتی دوباره با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و لبیک به ندای ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) با دل هایی مملو از شوق و اشتیاق آزادی قبله اول مسلمین، با اراده هایی راسخ و پولادین، در صفوفی متحد و یکپارچه، با مشتهایی گره کرده، دست در دست یکدیگر، دوشادوش سایر برادران و خواهران ایمانی و مسلمان در ایران اسلامی و سرزمین های اسلامی، با گام هایی استوار و قدم هایی کوبنده، لرزه بر اندام نحیف مستکبران زورگوی جهان انداختندˈ.



این بیانیه می افزایدˈموج توفندهی شعار آزادی قدس شریف، کران تا کران آسمان ایران اسلامی و تمامی مرزهای جغرافیایی و سیاسی را درنوردید و تلألوء انوار حقیقت آن سراسر کره خاکی را فرا گرفت و از آن طنین عدالت خواهی و ظلم ستیزی لبریز شد؛



امروز ، امت هوشیار و بیداردل استان خوزستان در گرمای بیش از 50 درجه، همگام با ایران اسلامی یکپارچه به پا خاست و یکدل و یکصدا با بانگ تکبیر و تهلیل و تسبیح و فریادهای خروشنده ˈمرگ بر آمریکاˈ و ˈمرگ بر اسرائیلˈ مهر سکوت را بر لبان سیاستمداران در فضای بین المللی شکسته تا طنین رهایی و آزادی را در گوش جهانیان زمزمه نمایند و با غریوی رعدآسا جهان را بر سر اسرائیل آوار کنند و در مسیرهای منتهی به میعادگاه های نماز جمعه صحنه هایی از شور، عشق و احساس به تصویر کشیدندˈ.



در فراز پایانی این بیانیه آمده استˈشورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان این همه شور و شعور را ستوده و قدوم مردم مومن و روزه دار میهن اسلامی را برای حضور گسترده در راهپیمایی مردمی روز جهانی قدس در سراسر کشور ارج نهاده و از همهی اصحاب رسانه، خبرگزاری ها، مطبوعات و جراید به ویژه صدا و سیمای مرکز خوزستان که در انعکاس مناسب و گسترده و هوشمندانه این واقعه سترگ سهیم بوده اند تشکر و قدردانی می نمایدˈ.



بنا به این گزارش راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در 48نقطه شهری استان خوزستان با شکوه خاصی برگزار شد.



646/551

انتهای پیام /*






4324157
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل بین‌الملل گفت:دولت نتانیاهو به دلیل بحران هویت و شکست‌های پی در پی در صحنه بین المللی هر لحظه ممکن است سقوط کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل سیاسی گفت: رقابت در تهران بین کسانی است که پایبند نظام هستند و البته نباید از اهمیت شرکت در انتخابات دور دوم مجلس غافل شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» صالحی گفت: با لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم شفافیت و عدالت مالیاتی که دو حلقه مفقوده سیستم مالیات‌ستانی هستند، محقق می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی ائتلاف امناء گفت: شب گذشته شورای مرکزی ائتلاف امناء فهرست ۱۶ نفره خود را نهایی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیسی گفت: از طرح‌های عمرانی مهم پنج استان از طریق رفع تعارضات محیط زیستی دستگاه‌ها گره گشایی شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نشست‌های آموزشی فشرده نمایندگان منتخب مردم در مجلس دوازدهم، پس از ۲ روز و برگزاری ۲۱ کلاس در موضوعات مختلف تقنینی و نظارتی به پایان رسید.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه امروز در پاسخ به درخواست وزیر خارجه استونی درباره کشتی توقیف شده و آزادی خدمه استونی توضیحاتی داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» متقی فر گفت: اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری و شورای ائتاف نیروهای انقلاب است، اعلام شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در جریان حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شدت مجروح شد عیادت کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نشست فصلی سران حزب اعتدال و توسعه برگزار شد و در این جلسه نسبت به برنامه ریزی سیاست‌های کلان حزب در سال جاری تبادل نظر صورت گرفت.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است