استانی 16:55 - 05 اسفند 1396
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: عمده تخلفات واحدهای صنفی، گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است که در این پرونده ها در مجموع یک میلیارد و 47 میلیون و 212 هزار و 439 ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

کم فروشی و  درج نشدن قیمت از عمده تخلفات واحدهای صنفی کردستان

دره وزمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از 13 بهمن لغایت 4 اسفند ماه سال جاری در مجموع 8 هزار و 579 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار صورت گرفته است.

وی با اشاره به کشف 352 مورد تخلف در این بازرسی‌ها افزود: در این رابطه 288 فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان عنوان کرد:وی بیان کرد: از 13 بهمن ماه لغایت 4 اسفند سال جاری از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان 411 مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها 137مورد تخلف احراز شد.

دره وزمی در پایان یادآور شد: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و... واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستانها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.



انتهای پیام


9689969
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است