استانی 19:21 - 01 اردیبهشت 1397
در گرامیداشت روز جانباز مطرح شد؛
اردبیل – رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: بزرگترین درسی که حضرت عباس (ع) با رشادت و ایثارگری در روز عاشورا به یادگار گذاشت، ولایت‌مداری بود.

ولایت‌مداری بزرگترین درس حضرت عباس (ع) در روز عاشورا بود

به گزارش خبرگزاری مهر، اسحق رسولی عصر شنبه در مراسم گرامیداشت اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز افزود: درس بزرگ عاشورا و رشادت و ایثارگری حضرت عباس (ع) خدمت عاشقانه به امام و دین بود.

وی تاکید کرد: جانبازان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نیز با تاسی از حضرت عباس و با ایثار، فداکاری و جان گذشتگی معنایی دیگری از ولایت مداری را در تاریخ ماندگار کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل تصریح کرد: جانبازان شهدای زنده هستند و رشادت ها و ایثارگری های آنها امنیت و آرامش فعلی جامعه را رقم زده است.

وی جانبازان را موهبتی برای ترویج فرهنگ ایثار و رشادت در جامعه دانست و یادآور شد: این درس بزرگی در مسیر تحکیم هرچه بیشتر انقلاب و جمهوری اسلامی و در راستای آرمان های امام شهدا و ولایت فقیه است.

رسولی شان و منزلت جانبازان را غیرقابل توصیف دانست و بیان داشت: باید تفکر و اندیشه های ناب ایثار و شهادت از زبان جانبازان بازگو و ثبت گردد تا در جامعه و در بین نسل جوان ترویج شود.

وی یکی از اهداف برگزاری گرامیداشت روز جانباز را دستیابی به این مهم برشمرد و ادامه داد: اعیاد شعبانیه فرصتی است تا جامعه از این ایثارگری ها آگاه شده و بتواند ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان دفاع مقدس را هرچند اندک اما پاس بدارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل تکریم جانبازان را پاسداشت آرمان های حضرت ابوالفضل العباس (ع) و آرمانهای دینی برشمرد.


9753109
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است