استانی 17:01 - 27 شهریور 1393
اسماعیلی:
زنجان -خبرگزاری مهر: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کسانی که خط خود را از فتنه و فتنه‌گران جدا نکرده‌اند نباید در همایش‌ها و برنامه‌ها حضور داشته باشند.

کسانی که خط خود را از فتنه‌گران جدا نکرده‌اند نباید در همایش‌ها حضور داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسماعیلی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان، افزود: افرادی که در فتنه حضور داشتند و باز هم تاکید بر فتنه می کنند نباید در مراسمات حضور داشته باشند.

وی اظهار داشت: مشخص شدن خطوط از فتنه و فتنه‌گران از فرمایشات مقام معظم رهبری است و افرادی که خط خود را از فتنه‌گران جدا نکرده‌اند نباید در برنامه‌ها حضور داشته باشند و اظهار نظر کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، به استخدام غیر قانونی بعضی از دستگاههای اجرایی در دولت گذشته اشاره کرد و گفت: دولت تدبیر و امید باید جلوی این کار غیر قانونی را بگیرد چرا که در استان در بین مردم این فرهنگ جا افتاده که بدون نداشتن پارتی نمی توان صاحب کار شد.

اسماعیلی گفت: باید از جذب غیر قانونی افراد در دستگاههای اجرایی جلوگیری شود و عدالت اجتماعی لازم برقرار شود چرا که این امر مردم را نارحت می کند.

وی در ادامه  به بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: باید امکان آموزشی برای تحصیل دانش آموزان و دانشجویان به خوبی فراهم شده باشد. 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یاد آورشد: در برنامه‌ریزی آغاز بازگشایی دانشگاه‌ها باید دقت بیشتری عمل شود.

اسماعیلی به هفته دفاع مقدس اشاره کردو گفت: این هفته برگ زرین و ماندگار در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است چرا که در این هفته اقتدار و استقلال کشور رقم خورد.

 



 


4748662
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است