استانی 16:02 - 11 بهمن 1393
رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از افتتاح 305 طرح با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان طی دهه مبارک فجر در این استان خبر داد.

305 طرح کشاورزی در هرمزگان آماده افتتاح است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ناصر حیدی‌پوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عمده این طرح‌ها در بخش آب و خاک با 284 پروژه است و پس از آن در بخش تولیدات دامی 11 طرح، هشت طرح تولیدات گیاهی، دو مورد صنایع کشاورزی و یک مورد نیز عشایری است.

وی  از افتتاح طرح بسته‌بندی میوه، سبزی و قارچ در سردخانه بالای صفر درجه با ظرفیت دو هزار و 600 تن در شهرک صنعتی بندرعباس خبر داد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان افزود: احداث واحد پودر ماهی قشم، اسکان عشایر در رودان و اجرای طرح‌های آبیاری‌ تحت فشار و کم فشار در مناطق مختلف استان از دیگر طرح‌ها به شمار می‌رود.

وی با اشاره به سیاست توسعه سامانه‌های نوین کشاورزی از اجرایی شدن طرح آبیاری تحت فشار در سطح 4 هزار و 445 هکتار از اراضی استان خبر داد و گفت: علاوه بر این شش هزار هکتار نیز در دست اجرا و شش هزار و 500 هکتار نیز در صندوق توسعه سرمایه‌گذاری در نوبت اجرا قرار دارند.


5742929
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۹ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است