به گزارش ایرنا از سازمان تامین اجتماعی، «سیدابوالحسن پورحسینی» گفت: با راه اندازی سرویس متمرکز صدور دفترچه درمان سازمان تامین اجتماعی و عملیاتی شدن آن در تمامی کارگزاری ها و شعب سراسر کشور، مراجعه بیمه شدگان به شعبه مبدا بیمه ای خود ضروری نبوده و این امر در هر نقطه کشور توسط هر یک از کارگزاری های رسمی این سازمان قابل انجام است.
وی افزود: در راستای نیل به اهداف، سیاست ها و ماموریت های سازمان تامین اجتماعی مبنی بر خدمت رسانی غیر حضوری به بیمه شدگان، سرویس فوق از ابتدای خرداد سال جاری راه اندازی و بطور رسمی عملیاتی شد.
پورحسینی با اشاره با اینکه نرخ افزایش استفاده از این سرویس از آغاز بهره برداری تا کنون 837 درصد بوده، گفت: این موضوع مبین رشد هشت برابری بهره برداری بیمه شدگان سازمان از سرویس یاد شده طی پنج ماهه گذشته بوده است.
اجتمام ** 7268 ** 1071
5035934