اجتماعی 15:44 - 08 شهریور 1393
بوشهر- ایرنا- وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: با اجرای بیمه رایگان ایرانیان، آرزوی امام راحل در مورد بیمه درمان محقق شد و دغدغه رهبر معظم انقلاب نیز دراین بخش مورد اهتمام قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، علی ربیعی روزشنبه درجمع خبرنگاران درعسلویه بوشهر افزود: هم اکنون بیش از شش میلیون نفر از ایرانیان بیمه شده اند و همه می توانند از این امکانات به صورت رایگان بهره گیرند.



وی اضافه کرد: با اجرای طرح تحول سلامت برای نخستین بار در کشور بدهی همه بیمارستانها و مراکز درمانی زیرمجموعه تامین اجتماعی پرداخت شده است



و هیچ بدهی نداریم.



ربیعی ادامه داد: این طرح مردم را به سلامت و درمان خود امیدوارتر کرده و تحول اساسی در حوزه درمان صورت گرفته است.



وی ادامه داد: دفترچه بیمه درمانی با اجرای طرح تحول سلامت ارزش خدماتی پیدا کرده است.



ربیعی بیان کرد: در هفته دولت امسال 24مرکز درمانی و سازمان بیمه ای در کشور افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.



وی با بیان این که توسعه متوازن از اولویت های وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است ادامه داد: توسعه متوازن در دو شاخه منطقه ای و جمعیتی تقسیم می شود زیرا وقتی شکاف زندگی فقیر و غنی از حد بگذرد کشور دچار نوعی ناهمگونی می شود، به همین دلیل حرکت متوازن برای دولت یک اعتقاد به شمار می رود و معنای اعتدال همان متوازن کردن رشد توسعه در مناطق است.



ربیعی بیان کرد: امیدواریم در استان هایی که رشد توسعه نامتوازن داشته اند به این نوع توازن برسیم.



وی اظهارکرد: با توجه به این که منطقه عسلویه کانون نفت و گاز در کشور به شمار می رود توسعه خدمات بیمه ای و درمانی و سایر خدمات رفاهی برای رسیدن به توسعه متوازن در منطقه عسلویه از سیاست های این وزارتخانه است.



وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرد: حرکت اقتصادی دولت از شعارگونگی دور شده و فعالیت های آن به کارهای بنیادین رسیده است.



وی یادآورشد: می توان رضایت مردم و هورای لحظه ای آنان را براحتی به دست آورد اما با این کار در درازمدت فقر و نابرابری اقتصادی و منطقه ای کمتر نمی شود و باید بدانیم دولت به دنبال حرکت های بنیادین اقتصادی است.



وی یادآور شد: هنر بزرگ دولت تدبیر و امید این است که آرزوی بیش از 40 ساله ایرانیان که جلوگیری از صعود تورم بود را محقق کرد.



وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مردم عسلویه قول داد که سیمای اشتغال برای جوانان جویای کار ترسیم شود و جویندگان شغل با ثبت نام و فراگیری آموزش های فنی حرفه ای متخصص شوند.



وی یادآورشد: در این ارتباط راه اندازی مرکز فنی و حرفه ای سیار در عسلویه و تاسیس رشته هایی متناسب با نیاز منطقه برای توانمند سازی نیروهای بومی را یکی دیگر از برنامه های این وزارتخانه است.



وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی پیش از ظهر امروز ( شنبه ) از طریف فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه وارد استان بوشهر شد و و بیمارستان عسلویه را افتتاح کرد و حضور درنشست شورای اداری و بازدید از مراکز بیمه ای و درمانی از جمله برنامه های دکتر ربیعی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درسفر به این استان است. ک/2



629/539

انتهای پیام /*


4601549
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر ستاد حقوق بشر به شیوه آمریکایی حقوق بشر و برخورد‌های تهاجمی با زنان و دختران معترض در آمریکا واکنش نشان داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» گواهینامه رانندگی تابع فرآیند‌های قانونی است و اگر کسی با گواهینامه جعلی تصادف کند و منجر به فوت فردی شود به دلیل جعلی بودن گواهینامه رانندگی قتل عمد محسوب می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دادستان عمومی و انقلاب تهران در تداوم برنامه‌های نظارت میدانی بر عملکرد دادسرا‌ها و به منظور پایش نحوه خدمت رسانی به مردم، به صورت سرزده از دادسرای ناحیه ۳۸ تهران بازدید کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: در این مدت توقیف خودرو‌های شوتی نیز ۴۸ درصد افزایش داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» متخصصان در جریان مطالعه‌ای تحقیقاتی در یکی از دانشگاه‌های کانادا مشاهده کرده‌اند که فشار روانی بر زنان جوانی که به صورت مداوم در حال مقایسه ظاهر خود با دیگران هستند، بسیار بالاست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل ربودن دختر نوجوان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل ربودن دختر نوجوان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی برای چهار روز آینده در این استان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» نشست‌ تخصصی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با شهرداران مناطق ۲۲ گانه و معاونت‌های تخصصی برگزارشد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پسر جوانی که در اقدامی هولناک دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رسانده بود، بازداشت شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است