استانی 18:10 - 21 آذر 1398

اعطای ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به صنعتگران استان اصفهان تاکنون

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج موفق عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران کاشانی با بیان اینکه با برگزاری جلسات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان اصفهان ۳۵ درصدواحدهایی که مشکل داشتند با تصویب این کارگروه به چرخه تولید برگشته اند، اظهار داشت: با ظرفیت سنجی انجام شده بعضی از واحدهای تولیدی-صنعتی به ظرفیت اسمی خود نرسیده اند.

وی با اشاره به تشکیل کمیته ای برای ظرفیت سنجی واحدهای تولیدی-صنعتی ابراز داشت: به دنبال این هستیم که با توجه به ظرفیت ماشین آلات نصب شده و زیرساخت های موجود در این واحدها، ظرفیت آن ها را به مقدار واقعی برسانیم.

مدیرکل سازمان صمت استان اصفهان با بیان اینکه اگر واحدی با حداقل ظرفیت خود کار نکند روز به روز دچار مشکل می شود، تصریح کرد: مجموعه سازمان صمت استان اصفهان تمام تلاش خود را برای افزایش رونق تولید در واحدهای تولیدی-صنعتی به کار بسته است.

در استان اصفهان چهار هزار طرح صنعتی در دست اجراست

وی با اشاره به اینکه در استان اصفهان چهار هزار طرح صنعتی در دست اجرا داریم، خاطرنشان کرد: این طرح ها به سه بخش دارای ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی، ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی و ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی تقسیم بندی شده اند.

موفق درباره طرح های دارای ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی گفت: در این بخش یک هزار و ۵۰۰ طرح وجود دارد که این طرح ها در اولویت قرار گرفته اند.

اعطای تسهیلات در بخش رونق تولید هیچ سقف و محدودیتی ندارد

وی از اعطای بدون محدودیت تسهیلات به صنعتگران و کارآفرینان خبر داد و اذعان داشت: در بخش تسهیلات رونق تولید هیچ سقف و محدودیتی نداریم و هر تعداد طرح در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تصویب و توجیه فنی و اقتصادی داشته باشد تسهیلات بانکی به آن تعلق می گیرد.

اشتغال زایی یک هزار و ۱۰۰ نفر در ازای پرداخت ۴۵۰میلیارد ریال تسهیلات

مدیرکل سازمان صمت استان اصفهان با اعلام این خبر که تاکنون ۴۵۰میلیارد ریال تسهیلات برای افزایش رونق تولید به صنعتگران و کارآفرینان استان پرداخت شده است، بیان داشت: در ازای این رقم برای یک هزار و ۱۰۰ نفر اشتغال جدید ایجاد شده است.

وی افزود:حداقل ۵۰۰ طرح جدید تا پایان سال اجرائی و به چرخه تولید استان وارد می شود.


10317616
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است