اقتصادی 14:40 - 05 شهریور 1394

خودروی متفاوت آئودی+ تصاویر
تصاویر مربوط به یک کابریولت ای ۳ (A۳ Cabriolet) که شش در و هشت صندلی دارد، اخیراً در فضای مجازی منتشر شده است.



فرارو ادامه داد: این سؤال برای بسیاری از افراد پیش آمده که آیا این لیموزین بدون سقف ساخت یک فروشگاه مستقل است یا خیر. با این حال منابع خبری اروپایی ادعا می‌کنند این لیموزین توسط آئودی و در کارخانه این شرکت طراحی و ساخته شده است.



این اتومبیل شش‌در، زندگی خود را به عنوان نسل آخر کابریولت ای ۳ آغاز کرده است. نسل آخر کابریولت ای ۳ در سال ۲۰۱۳ به بخش اسقاط فرستاده شده بود. بخش جلوی این اتومبیل همان کابریولت ای ۳ است؛ اما چهار در اضافی و بدون فریم و دو صندلی نیمکتی چرمی که مستقیماً از بخش‌های اسقاطی ای ۳ برداشته شده، به این اتومبیل اضافه شده است.



لازم نیست بگوییم قدرت اتومبیل‌های کابریولت چگونه تأمین می‌شود. مهم نیست این اتومبیل از دیفرانسیل جلو بهره می‌برد یا دیفرانسیل تمام چرخ، مهم این است که این اتومبیل عجیب در حال حاضر وجود دارد. یک سؤال دیگر که در مورد این اتومبیل مطرح شده، این است که چرا آئودی چنین اتومبیلی را ساخته است. این اتومبیل شبیه یک اتومبیل نمایشی به نظر می‌رسد و حتی پرچم ایالت مستقل باواریا روی آن وجود دارد؛ منطقه‌ای در آلمان که شهری که کارخانه آئودی در آن قرار دارد، در این منطقه واقع شده است. با این حال احتمالاً این اتومبیل اخیراً در کنترل دولت نبوده است؛ زیرا مبتنی بر مدلی است که حداقل دو سال دارد.



طبق یک سناریوی دیگر، این کابریولت توسط گروهی از جوانان کارآموز و به عنوان بخشی از روند آموزشی ساخته شده است. کارآموزان گروه فولکس‌واگن به دلیل ساخت اتومبیل‌های مختص جاده‌ای مانند Skoda Fabia FUNstar معروف هستند. با این حال هیچ‌کدام از این اتومبیل‌ها به اندازه این کابریولت ای ۳ عجیب و شگفت‌انگیز نبوده‌اند.
 

6969727
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: در حال حاضر ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی و محورهای منتهی به تهران را شاهد هستیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته کاری که گذشت هر روز شاهد ورود نقدینگی بودند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا ۱۶ اردیبهشت ماه از سمت غرب کشور شاهد ورود سامانه بارشی جدید به کشور هستیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با کاهش ۱.۷۲ درصدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۶۴ هزار واحدی ایستاد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صمت از صادرات خرمای ایرانی به ۸۲ کشور در سال ۱۴۰۲ خبر داد
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل مرکز ملی شماره گذاری کالا ایرانگفت: تجار ایران باید برای هر کالا ۱۰ روبل پرداخت کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: هر بار با نزدیک شدن به محدوده حمایتی شاخص و سهام شرکت‌های بزرگ‌تر، شاهد سفارش‌های حمایتی بازارساز و نوسانات مثبت هستیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: تغییر در قانون پیش فروش مسکن، زمینه ساز انتقال و جذب سرمایه‌ گذاران مسکن می شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل راه وشهرسازی تهران گفت: ویلایی‌سازی در ایوانکی تهران از طریق مشارکت‌های مردمی توسعه پیدا می‌کند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی در کشور به دلیل بارش‌های سیل آسا مسدود شدند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است