استانی 01:56 - 26 تیر 1399
کارشناس عملیات هلال‌احمر گلستان:
ایسنا/گلستان کارشناس عملیات جمعیت هلال‌احمر گلستان با اشاره به آخرین جزییات عملیات جستجو و نجات زن گمشده در ارتفاعات جهان نمای کردکوی پس از شش روز، گفت: تاکنون هیچ ردی از ‌پرت شدگی این فرد از صخره مشاهده نشده است.

تاکنون ردی از پرت شدگی «سها رضانژاد» پیدا نشده است

حسین اصغری اظهار کرد: روز جمعه ۱۵ تیرماه به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر مفقودی یک زن ۲۷ ساله در منطقه چکلسر جهان نمای کردکوی، یک تیم اولیه به منطقه اعزام شد و به‌تدریج تیم‌های بعدی وارد منطقه شدند.

وی افزود: پس از بررسی تئوری احتمالات تیم‌ها به‌صورت فرودهای مختلف از دیواره‌ها و از محل‌هایی که احتمال پرت شدن وجود داشت، به فاصله دو یا سه متر از محل به شعاع ۵۰۰ متر به سمت شرق و غرب انجام شد.

کارشناس عملیات جمعیت هلال‌احمر گلستان بیان کرد: جستجوی زمینی نیز با همکاری افراد محلی و کوهنوردان و کمک سگ‌های نجات صورت گرفت.

اصغری گفت: طی این مدت روزانه ۴ یا ۵ تیم به‌صورت کامل دیواره را جستجو کردند و هر منطقه ۳ یا ۴ بار جستجو شده است.

وی خاطرنشان کرد: از کوه چکلسر تا شعاع ۱۵ کیلومتر و تمام کلبه‌های منطقه جستجو شده است؛ تاکنون هیچ ردی از ‌پرت شدگی مشاهده نشده است.

 کارشناس عملیات جمعیت هلال‌احمر گلستان بیان کرد: مهم‌ترین مشکل ما برای جستجو، هوای مه‌آلود و بارندگی است. تیم‌های متخصص و نیروی مردمی راه بلد به تعداد کافی حضور دارند.

به گزارش ایسنا به نقل از هلال‌احمر گلستان، اصغری با اشاره به اینکه خانواده فرد گمشده در کنار ما هستند، گفت: با دامن‌ زدن به شایعات به آنها فشار روحی بیشتری وارد نکنیم.

انتهای پیام


10621075
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است