استانی 22:55 - 28 مهر 1398

ضرورت برگزاری کلاسهای دینی و آموزشی در زندانهای استان تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحشمت اله حیات الغیب عصر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر ندامتگاه ورامین طی سخنانی اظهار داشت: حفظ امنیت و اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی در راس کار زندانبانی قرار دارد و باید در زندان ها با برگزاری منظم کلاسهای معارف دینی و آموزشی تلاش کنیم تا زندانی بعد از آزادی فرد مفیدی برای جامعه باشند.

وی افزود: فراگیری مهارت ‌های فنی و حرفه‌ای توسط زندانیان زمینه ورود بهتر آنان به جامعه پس از آزادی از زندان را فراهم می آورد.

حیات الغیب اهمیت و ضرورت اشتغال و حرفه آموزی زندانیان را مورد تاکید قرارداد و خاطر نشان کرد: آموزش و یادگیری مهارت می تواند مسیر زندگی فرد را مشخص کند و اگر فرد زندانی حرفه ای را یاد بگیرد و منتج به اشتغال شود مسیر زندگی وی تغییر خواهد کرد و به جای مسیر خلاف و جرم در حوزه مهارت و شغل وارد شده و به زندگی برخواهدگشت.

مدیرکل زندانهای استان تهران خاطر نشان کرد: آموزش مهارت های فنی و حرفه ای به زندانیان موجب خودباوری و اصلاح و تربیت آنان می شود

وی بیان داشت: حصول موفقیت در امر زندانبانی، تلاش و کوشش در زمینه ارتقاء سطوح مختلف به ویژه بهداشت و درمان، اصلاح و تربیت، مددکاری ،قضایی و نیز استفاده بهینه از منابع مالی و نیروی انسانی است که این موضوع فقط با همکاری و همدلی نیروها و هدایت ،نظارت و ساماندهی مدیران و مسئولان ذی ربط تحقق پیدا خواهد کرد.

گفتنی است که در این مراسم «صیدمراد نصیریان» به عنوان سرپرست جدید ندامتگاه ورامین معرفی شد.


10271433
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است