ورزشی 11:09 - 23 مهر 1398

واقعیت درون استقلال آشکار شد/ مدیریت را بهتر از آقایان می‌دانم

هادی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حالا که رای CAS در رابطه با سوپرجام اعلام شد و متن آن نیز منتشر شد، خیلی از واقعیت‌های درون باشگاه استقلال مشخص شد. من از اول گفتم چون مسئولان باشگاه نتوانسته بودند در نقل و  انتقالات عملکرد خوبی داشته باشند و تیم را حفظ کنند، نمایش سوپرجام را راه انداختند تا هواداران را سرگرم کنند در حالی که به وضوح مشخص بود کار سوپرجام تمام است و همه اینها بازی با افکار عمومی بود.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: از این که پیش‌بینی هایم در خصوص آینده باشگاه درست از آب در آمد اصلا خوشحال نیستم. به هرحال من خودم را از خانواده استقلال می‌دانم و دود این اتفاقات در چشم همه استقلالی‌ها از جمله خود من رفت.

وی با اشاره به برخی از اظهار نظرها در خصوص خودش در گذشته گفت: برخی از پیشکسوتان بعد از صحبت‌های من انتقاد می‌کردند و می‌گفتند طباطبایی کجای مدیریت است که از مدیران انتقاد می‌کند. حالا مشخص شد من خیلی بیشتر از آقایانی که ادعا دارند و مدیریت می‌کنند، مدیریت را بهتر می‌فهمیدم.

طباطبایی که چندی پیش با انتشار یک ویدئو در رسانه باشگاه، به سهم خواهی متهم شده بود گفت: من به استراماچونی گفتم باشگاه صادق نیست و باشگاه این ویدئو را منتشر کرد و مرا سهم خواه دانست. من الان هم می‌گویم باشگاه صادق نیست. نه با هوادارانش و نه با پیشکسوتانش.

دروازه‌بان پیشین آبی پوشان گفت: آن روز مرا به سهم خواهی متهم کردند و حالا سئوال من این است که سهم آقایانی که حاضر نیستند استقلال را ترک کنند از این همه ناکامی و نمره منفی چقدر است؟

وی تاکید کرد: به من انگ عوام فریبی زدند اما گذشت زمان نشان داد چه افرادی عوام فریبی کرده و  با احساسات میلیون‌ها هوادار بازی می‌کنند.

طباطبایی در خاتمه گفت: با این شرایط موجود، همه هواداران و پیشکسوتان از این نوع مدیریت در باشگاه ناراضی هستند. در واقع همه ناراضی هستند جز یک نفر و معلوم نیست چرا آقایان این نوع مدیریت را برای فقط استقلال می‌پسندند.


10266945
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال جوانان دختران در سومین دیدار در تورنمنت کافا برابر تاجیکستان به برتری پرگل دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نازنین فاطمه عیدیان در مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا، مدال طلا را کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز برگزار شد که در نهایت آلومینیوم به مرحله بعد صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز برگزار شد که در نهایت آلومینیوم به مرحله بعد صعود کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است