ورزشی 13:05 - 07 بهمن 1398
کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن ابراز امیدواری کرد او و یارانش بتوانند در نیم فصل دوم مانند فصول قبلی نتایج خوبی بگیرند.

حدادی‌فر: برای مطهری آرزوی موفقیت دارم/ نتیجه نگرفتن در اول فصل نقص ماست

قاسم حدادی فر، کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی این تیم برابر پارس جنوبی جم اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم بعد از اتفاقاتی که برای تیم افتاد، سه امتیاز حساسی بگیریم. آقای منصوریان از ما جدا شدند و حدود یک ماه هم تیم سرمربی نداشت. خیلی خیلی عقب هستیم و امیدوارم بتوانیم ذوب‌آهن را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم.

او درباره رادولوویچ، سرمربی جدید ذوب‌آهن هم بیان کرد:‌ اول باید از آقای منصوریان تشکر کنم. او یک فضا و تیم خوب درست کرده بود اما فوتبال است و غیر قابل پیش بینی بودنش. مربی جدید هم در این یک هفته بیشتر کار بدنی انجام داده است. ان‌شاءالله بتوانیم در نیم فصل دوم موفق باشیم.

حدادی‌فر درباره جدا شدن ستاره‌های ذوب‌آهن از جمله ارسلان مطهری که به استقلال رفت هم توضیح داد: بازیکنان حق انتخاب دارند و شرایط قراردادشان طوری بود که می‌توانستند از تیم جدا شوند. از آن‌ها تشکر می‌کنم چون برای ذوب‌آهن زحمت کشیدند و روزهای خوبی را با هم داشتیم اما در نهایت جدا شدند و برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم. ما جوانان و بازیکنان جدید خوبی داریم و ان‌شاءالله بتوانند جایگزین بازیکنان قبلی شوند. این خیلی سخت است ولی با استعداد و توانایی‌هایی که دارند من مطمئنم که می‌توانند جایگزین آن‌ها شوند و در ادامه راه کمک حال تیم باشند.

ذوب‌آهن در چند فصل گذشته نتایج خوبی در نیم فصل اول نگرفت اما در نیم فصل دوم خودش را در جدول بالا کشید. کاپیتان ذوب‌آهن درباره این مساله هم اظهار کرد: این یک نقیصه بزرگ در تیم ماست که امیدوارم هرچه زودتر در سال‌های بعدی برطرف شود. همچنین امیدوارم امسال هم مثل سال‌های قبل بتوانیم نیم فصل دوم را خوب تمام کنیم. همه واقفیم که کار ما خیلی سخت است و چهار، پنج بازی خیلی سخت داریم. امیدوارم همه کمک کنیم تا یک پایان خوب داشته باشیم.

انتهای پیام


10364862
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است