استانی 00:33 - 29 مهر 1393
دهه نخست آبان ماه
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از برگزاری ششمین دوره انتخابات خانه مطبوعات استان کردستان در دهه نخست آبان ماه جاری در سنندج خبرداد.

انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات کردستان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام رحیم جعفری در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: تقویت فعالیت‌های رسانه‌ای و تلاش در مسیر انسجام‌بخشی به فعالیت‌ها در این حوزه از اولویت‌های این اداره‌کل به شمار می‌آید.

وی افزود: حمایت و تقویت تشکل‌های رسانه‌ای می‌تواند زمینه را برای ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌ها در این حوزه ایفا کند و خوشبختانه در سایه انسجام به عمل آمده در بین اهالی رسانه استان تاکنون 5 دوره هیئت مدیره خانه مطبوعات برگزار شده است.

جعفری تصریح کرد: پس از ارسال اساسنامه جدید ابلاغی از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دفاتر نشریات محلی، سراسری و خبرگزاری‌ها و بارگذاری این اساسنامه بر روی پرتال اطلاع‌رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد استقبال اصحاب رسانه بودیم.

وی افزود: در مجموع 16 نفر از اهالی رسانه استان که دارای شرایط لازم برای احراز پست هیئت مدیره و بازرسان را داشتند نامزدی خود را برای ششمین دوره انتخابات خانه مطبوعات استان اعلام کرده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان اعلام کرد: برای تصدی دو پست بازرسی چهار نفر و برای تصدی هفت پست اعضای هیئت مدیره نیز 12 نفر کاندیدا شده‌اند و امیدواریم با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در دهه نخست آبان‌ ماه شاهد برگزاری انتخابات دور ششم باشیم.

جعفری اظهار کرد: با تمام توان از تشکل‌های رسانه‌ای و فعالان رسانه‌ای استان حمایت می‌کنیم چراکه رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان و یکی از مؤلفه‌های توسعه استان به شمار آمده و در سایه تلاش‌های خستگی‌ناپذیر اصحاب رسانه می‌توانیم به رفع دغدغه‌های مردمی در حوزه‌های مختلف سریع‌تر پاسخ دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان تصریح کرد: برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و فراگیر فراهم شده و امیدواریم اعضای خانه مطبوعات استان در این مهم مشارکتی گسترده داشته باشند.


4997845
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است