استانی 21:43 - 14 اسفند 1393
سردار باقرزاده:
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا با تدبر و اندیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری است، گفت: غفلت‌شکنی کارکرد مهم یادواره‌های شهداست.

غفلت‌شکنی کارکرد مهم یادواره‌های شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، سردار سیدمحمد باقرزاده امشب در مراسم یادواره شهدای این شهرستان برگزاری یادواره‌ها را مهم دانست و اظهار کرد: یادواره‌ها برای این است که غفلت نکنیم.

وی ادامه داد: آمریکا شیطان بزرگ است و نباید غفلت کنیم و باید هوشیار باشیم و برگزاری یادواره‌ها یک تذکر است.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح غفلت‌شکنی را کارکرد مهم یادواره‌های شهدا دانست و افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا با تدبر و اندیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

باقرزاده با اشاره به اینکه باید با تدبیر در مقابل دشمنان ایستادگی کرد، یادآور شد: هدف از برگزاری یادمان‌های شهدا ایجاد تریبون دائمی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ولایت فقیه را در رأس حکومت خواند و گفت: شهدا در خط ولایت بودند و بین دنیای گذر و فانی با دنیای باقی معادله کردند و دنیای باقی را برگزیدند و جاودانه شدند.

باقرزاده با تصریح بر اینکه شهدا کسانی بودند که با خون خود با خدا معامله کردند، خاطرنشان کرد: شهدا فناپذیری خود را با بقای الهی معامله کردند و باید به حال شهدا غبطه خورد زیرا جامعه امروز مدیون خون شهدایند و باید نسبت به شهدا ادای دین کنیم و بر این امر منتی نیست بلکه ما باید منت بکشیم.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: برای اینکه دست ما از شهدا کوتاه نشود یادواره برگزار می‌کنیم.


5982600
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است