اجتماعی 15:01 - 28 آذر 1393

خودروی سه چرخ تولیدشده توسط تویوتا که در سال ۲۰۱۳ به بازار معرفی شد، در حال گذراندن مراحل تست برای حضور در بازار اروپاست.



به گزارش فارس، در سال ۲۰۱۳ شرکت بزرگ خودرو سازی تویوتا، خودروی کاملا خاص و استثنایی خود را به بازار معرفی کرد. این خودرو با نام I-Road در نمایشگاه خودرو ۲۰۱۳ ژنو بلژیک از سوی این شرکت معرفی شد.



به گزارش بیزینس اینسایدر، این خودرو در حال طی مراحل آزمایش خود برای حضور و آغاز عرضه توسط شرکت تویوتا در بازارهای اروپاست. بارزترین ویژگی این خودرو ارائه ویژگی های یک موتور سیکلت با امنیت یک خودرو است.



بنا به اعلام شرکت خودروسازی تویوتا، آی – رود دارای سه چرخ بوده و عرض آن همانند یک موتور سیکلت تنها ۸۵ سانتی متر است. ظرفیت این خودرو ۲ سرنشین بوده و از یک پیشران الکتریکی بهره می برد.



نکته جالب توجه این است که این خودرو علی رغم عرض کم خود، همانند خودروهای معمولی دارای درب سرنشین بوده و تمام امکانات ایمنی خودروهای سواری را به سرنشینان ارائه می دهد.



این خودرو ثبات و امنیت خودروهای سواری را در کنار انعطاف پذیری و سهولت سفر با موتور سیکلت ها را یکجا به سرنشینان خود ارائه می دهد.




5448821
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طرح تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها درجهت تسهیل امور بنگاه‌های اقتصادی به تأئید نهایی رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» در نشست مشترک مدیران ارشد سازمان پایانه‌ها، اداره کل راهداری استان تهران و نمایندگان شرکت‌های مسافری مستقر در پایانه شرق، تفاهم طرفین مبنی بر زمان بندی انتقال کامل پایانه شرق به پایانه جدید حاصل شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران در راستای بررسی وضعیت ساختمان‌های ناایمن شهر تهران از ساختمان‌های بستنی پاک، انبارخانه کارگر و بیمارستان بوعلی، به عنوان ساختمان‌هایی با پتانسیل ایجاد حادثه پلاسکویی دیگر در شهر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با اشاره به نزدیک شدن به مناسک حج تمتع ۱۴۰۳ از ارسال دارو و تجهیزات پزشکی موردنیاز حجاج به عربستان سعودی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» «پل طبیعت» به مناسبت روز جهانی تالاسمی و در راستای کمک به افزایش تلاش‌ها جهت حمایت از مبتلایان به تالاسمی، امشب ۱۷ اردیبهشت ماه به رنگ قرمز درمی‌آید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی درباره پرونده‌های هفته‌نامه «مأمن سیاسی» و پایگاه خبری «نگرش امروز» گفت: اعضای هیات‌منصفه هیچ یک از متهمان این پرونده‌ها را مجرم ندانستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی قوه قضاییه گفت: ساماندهی پارکینگ‌ها، مرتب‌سازی انبارها، تخلیه کالا‌های رسوبی از بنادر و همچنین تسریع در ترخیص کالا‌هایی که زمان انقضای آنها نزدیک بوده است، از جمله اقدامات مثبت صورت گرفته طی دوره اخیر در بنادر، گمرکات و اموال تملیکی ...
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک تهران توضیحاتی درباره سرانجام احداث سرای محله باغ فردوس ارایه داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۳۶ هزار نفر از افراد مشکوک به «شاهد حرفه‌ای» به مراجع و مراکز قضایی مراجعه کردند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» در قدامی عجیب اما واقعی؛ یک شرکت تعاونی ۲ هزار و ۸۱۱ هکتار از اراضی که به اشتباه به نامش شده بود را پس نمی‌داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است