استانی 00:58 - 24 مرداد 1397

کاهش آسیب های اجتماعی در گرو ارتقای فرهنگی و حل مشکلات معیشتی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی عصر سه شنبه در دیدار با دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در اراک اظهار داشت: در رابطه با ارتقای فرهنگ عمومی از جمله مسائل اصلی که بایستی به آن توجه شود تحکیم بنیان خانواده است و پس از آن، حل مشکل اشتغال اهمیت فراوان دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: تاکید بر حل مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال به سبب این است که با رفع این معضل بسیاری از آسیب های اجتماعی کاهش می یابد.

دری نجف آبادی بیان کرد: در همین زمینه لازم است که از ظرفیت جوانان در امور مختلف بهره گرفته شود و مهارت آموزی به جوانان و حمایت از جوانان خلاق و ایده پرداز در دستور کار قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان ساخت: بخش مهمی از مشکل اشتغال جوانان با حمایت از تولید داخلی و تقویت دانش و فناوری تولید رفع می شود و همچنین بایستی بازنگری هایی در مراودات تجاری کشور صورت پذیرد تا بتوانیم بهره مندی حداکثری را از این حوزه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: امروز شرایط کشور به گونه ای است که دشمن تمام ابزارهای خود را به کار گرفته تا نظام اسلامی را تخریب کند، در چنین وضعیتی تصمیم گیری های اصولی و صحیح در امور مختلف از سوی مسئولان ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: موضوع دیگری که بایستی در کشور مورد توجه قرار گیرد، فرهنگ سازی برای رعایت الگوی صحیح مصرف است تا بتوانیم اقتصاد مقاومتی را محقق سازیم.


9874178
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است