استانی 00:59 - 28 فروردین 1393
نماینده کلدانی‌ها در مجلس:
نماینده کلدانی‌ها در مجلس گفت: اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران مانع تحرک دشمن شده و ابتکار عمل را از آنها گرفته است.

اقتدار ارتش مانع تحرک دشمن است

یوناتن بت‌کلیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، فرارسیدن سالروز ارتش را تبریک گفت و اظهار داشت: اقتدار و توانایی‌های نظامی، انسانی، تجهیزاتی ارتش جمهوری اسلامی ایران مانع از این شده است، دشمنان به عملی کردن تهدیدهای خود بیاندیشند.

وی، ارتش را نماد اتحاد و همدلی ملت دانست، افزود: در کشور ما اقوام، ادیان، مذاهب و گویش‌های مختلف کنار یکدیگر بوده و چرخ اقتصاد، صنعت و تولید را چرخانده و این ملت برای پویایی نظام کمر همت بسته‌اند.

نماینده اقلیت‌های دینی کلدانی‌ها در مجلس شورای اسلامی، وجود ارتش یکپارچه، منسجم و سازمان‌یافته را یکی از افتخارات نظام دانست و گفت: ارتش و ملت با حمایت یکدیگر مقابل تهدیدات دشمن ایستادگی می‌کنند.

بت‌کلیا، تبعیت از ولایت فقیه را مهم‌ترین ویژگی ارتش کشور دانست و گفت: اعتقاد قلبی به رهبری آیت‌الله خامنه‌ای و التزام عملی به مبانی نظام این نتیجه را در پی داشته است، سربازان برای سربلندی نظام از هیچ تلاشی حتی شهادت و جانبازی فروگذار نباشند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان داشت: همه قوای مسلح با قرار گرفتن کنار سایر وزارتخانه‌ها برای تحقق چشم‌انداز ترسیم شده در سایه « اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی » تلاش می‌کنند.

بت‌کلیا با بیان اینکه جایگاه برجسته ایران در دنیا و منطقه مرهون ازخودگذشتگی و ایثار همه اقشار جامعه از جمله نیروهای مسلح است، گفت: در همه صحنه‌ها ارتش در کنار ملت است.


3502107
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است