استانی 03:21 - 01 مهر 1393
مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر:
مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر گفت: جشنواره فیلم مقاومت دوم مهرماه در بوشهر افتتاح خواهد شد.

جشنواره فیلم مقاومت در بوشهر افتتاح می‌شود

مصطفی مردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی از اکران سراسری فیلم‌های جشنواره مقاومت در استان بوشهر از دوم مهرماه به همراه اکران فیلم‌های جشنواره در محل موزه و یادمان رئیسعلی دلواری و جزیره خارک خبر داد.

مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر افزود: تنوع و گستردگی برنامه‌های جشنواره فیلم مقاومت به عنوان یک الگو در سال‌های آتی نیز اجرا خواهد شد.

مردانی با اشاره به نمایش فیلم‌ها در موزه «رئیسعلی دلواری» و برگزاری ویژه جشنواره در خارک و دلوار که نماد مقاومت هستند، گفت: در تلاش هستیم جشنواره فیلم مقاومت در استان بوشهر را به یک رویداد فرهنگی ویژه در استان تبدیل کنیم.

مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در 20 نقطه استان بوشهر از جمله پارک‌ها، مساجد، دانشگاه‌ها، پایگاه‌های بسیج، حوزه‌های علمیه، مدارس و... شاهد برگزاری جشنواره فیلم مقاومت خواهیم بود. همچنین 11 شهر بوشهر، بندر دیلم، گناوه، دشتستان، تنگستان، دشتی، دلوار، عسلویه، جم، دیر و کنگان جشنواره مقاومت را برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم مقاومت در استان بوشهر خاطرنشان کرد: افتتاحیه این مراسم دوم مهرماه ساعت 9 صبح در سینما کانون بوشهر برگزار می‌شود.


4774587
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است