استانی 12:49 - 08 اسفند 1399

تأمین اجتماعی خدمات بهتر و بیشتری در شهرستان گناوه ارائه کند

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو صبح جمعه در دیدار مدیر کل تأمین اجتماعی استان بوشهر با تقدیر از تلاش‌های این سازمان در راستای ارائه خدمات به مردم اظهار داشت: با توجه به ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه و حجم بالای مراجعات، الکترونیکی کردن کارها و خدمات در تأمین اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرماندار گناوه گفت: تأمین اجتماعی در راستای تحقق دولت الکترونیک و ارائه خدمات به صورت غیرحضوری گام‌های مؤثری برداشته است و یکی از مهمترین دستگاه‌های و سازمان‌های پیشرو و برتر در این زمینه است که این امر در جهت توسعه و پیشرفت بسیار مؤثر و قابل تقدیر است.

وی پیرامون اجرای طرح نسخه الکترونیک گفت: اجرای این طرح به مراجعه کنندگان در رفع بسیاری از مشکلات کمک می‌کند و باعث تسریع در کارها می‌شود.

وی اضافه کرد: این طرح در استان و شهرستان گناوه آغاز شده است ولی برای توسعه بیشتر و تکمیل خدمات نیاز به زیرساخت‌های بیشتری دارد که باید همه در این راستا تلاش کنند.

فرماندار گناوه با تاکید بر توزیع عادلانه خدمات و امکانات تأمین اجتماعی برای همه مناطق افزود: توزیع عادلانه امکانات و خدمات تأمین اجتماعی نیاز به بازنگری دارد تا همه نقاط بتوانند از امکانات و خدمات به نحو مطلوب بهره مند شوند.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود که خدمات تأمین اجتماعی در شهرستان گناوه از قبیل برنامه ریزی برای احداث بیمارستان و مرکز رفاهی تأمین اجتماعی انجام شود که به اشتغال و افزایش امکانات در سطح استان و شهرستان کمک شایانی خواهد کرد.

مهرجو بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان آمادگی لازم جهت اجرای برنامه‌های و افزایش ظرفیت‌ها و امکانات برای ارائه خدمات بهتر تأمین اجتماعی در شهرستان را دارند.

مدیرکل تأمین اجتماعی در این دیدار پیرامون حذف دفترچه خدمات درمانی گفت: اجرای طرح باعث می‌شود که بسیاری از دغدغه‌های بیمه شدگان در زمینه تمدید و همراه داشتن دفترچه رفع می‌شود و بسیاری از هزینه‌ها کاهش می‌یابد.

عباس دیری افزود: اجرای این طرح در بسیاری از مراکز در حال اجرا است و در برخی از مراکز نیز در حال پیگیری تا مشکلات رفع شود.

وی گفت: اجرای طرح ۳۰۷۰ که در آن ۳۰ نوع خدمت تأمین اجتماعی به صورت غیر حضوری انجام می‌شود و یکی دیگر از طرح‌های این سازمان است که در حال اجراست و باعث کاهش مراجعات حضوری به شعب و مراکز شده است.

وی خاطر نشان کرد: با توسعه خدمات غیرحضوری، کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران در هر زمان و مکانی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را به آسانی دریافت کنند.


10967620
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است