استانی 09:30 - 04 تیر 1396
رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان عنوان کرد:
همدان- رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته آتش‌نشانان همدانی در ۸ عملیات اطفای حریق و ۳ عملیات امداد و نجات شرکت کردند.

انجام ۱۱ عملیات توسط آتش‌نشانان همدانی طی ۲۴ ساعت گذشته

محمدرضا بیاناتی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: شرکت در ۸ عملیات اطفای حریق و ۳ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش پرسنل آتش نشانی همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

بیاناتی با بیان اینکه شهروندان دیروز ۳۹۰ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند، گفت: از این تعداد تماس ۱۱ مورد منجر به عملیات شده، ۲۱ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده، ۴۰ تماس اشتباه بوده و متاسفانه ۳۱۸ ایجاد مزاحمت و یک مورد نیز گزارش حریق کذب بوده است.

بیاناتی گفت: عملیات های انجام شده در این مدت ۸ مورد آتش سوزی شامل ۲ مورد حریق چوب بری در روستای گراچقا و بلوار بهشت، حریق خودرو در بلوار شاه حسینی، حریق حیاط خلوت در بلوار فلسطین، حریق مخروبه در کوچه حمام قلعه، حریق آسانسور در میدان پاسداران، حریق کانکس در کوچه مشکی و حریق مراتع و پوشش گیاهی در تپه هگمتانه بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان عنوان کرد: همچنین ۳ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات حیوانات در خیابان اراک، مهار حیوانات در بلوار رنجبران و عملیات امداد و نجات در حادثه واژگونی خودرو در میدان پژوهش توسط آتش نشانان به انجام رسید.


9202049
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است