سیاسی 16:38 - 03 مرداد 1393
اردبیل - ایرنا - مردم نمین در راهپیمایی روز جهانی قدس نفرت و انزجار درونی خود را از جنایات اسرائیل در کشتار مردم بی دفاع فلسطین و غزه بلندتر از سال های پیش فریاد زدند.

به گزارش روز جمعه ایرنا ، شرکت کنندگان در راهپیمایی در حالی که پلاکاردهای مزین به شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حمل می کردند آمریکا را حامی اصلی جنایات اسرائیل در غزه معرفی کرده و حمایت خود از مظلومان غزه و فلسطین را به جهانیان نشان دادند.



حجت الاسلام رحیمی امام جمعه نمین هم در پایان این مراسم قدس شریف را متعلق به مسلمانان دانست و بر لزوم پایداری و مقاومت ملت غزه و فلسطین در برابر جنایات یهودیان غاصب تاکید کرد .



وی از سکوت مجامع جهانی در برابر جنایات اسرائیل در غزه و فلسطین انتقاد کرد و افزود: آنهایی که ادعای رعایت حقوق بشر را دارند در حالی که کودکان بی دفاع ، زنان بی گناه و مردان مسلمان فلسطین و غزه به وحشیانه ترین وجه زیر شکنجه جان می دهند ، کجا هستند.



وی کشورهای مسلمان را به اتحاد و همدلی در برابر جنایات اسرائیل فراخواند و از آنها خواست بیش از این در برابر ظالمان بی تفاوت نمانند.



وی همچنین از شرکت گسترده مردم منطقه در این راهپیمایی قدردانی کرد و گفت: حمایت مردم ایران از ملت مسلمان فلسطین تا نابودی کامل اسرائیل و آزادی قدس شریف و ملت مسلمان فلسطین و غزه ادامه خواهد یافت.



اهالی بخش عنبران نمین هم با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس با آتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا خشم و نفرت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی به معرض نمایش گذاشته و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.



امام جمعه عنبران در پایان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهر گفت: آزادی فلسطین و قدس شریف به همت و عزم و ایمان ، عزت و اقتدار عموم مسلمانان نیاز دارد.



حجت الاسلام سیدیاور مرادی از بی تفاوتی و سکوت شیوخ شکم پرست و بی غیرت کشورهای عربی در برابر جنایات رژیم غاصب و از خدا بی خبر اسرائیل در غزه به شدت انتقاد کرد و خطاب به آنها گفت در مقابل این سکوت خود منتظر نزول غذاب خداوند باشند.



وی افزود: کشورهای عربی به دلیل جلب رضایت آمریکا با قراردادن سرمایه مسلمانان در اختیار آمریکا و اسرائیل از دارایی و حق مسلمانان برای ریخته شدن خون مسلمانان و علیه دین اسلام استفاده می کنند.



وی گفت: گروه های تکفیری همچون داعش هم دست پرورده اسرائیل و آمریکا هستند که برای



تفرقه افکنی بین مسلمانان و فراهم کردن زمینه برای رسیدن مستکبران به اهداف شوم و مطامع خود در منطقه تشکیل شده اند.



امام عنبران اظهار کرد: دنیا بداند ابوبکر البغدادی که ادعای خلیفه بودن دارد نه تنها خلیفه مسلمانان نیست بلکه خود شیطان و جنسش از یهود است و حتی ادعای مسلمانی هم برازنده او نیست.



7120/594/530

انتهای پیام /*






4323484
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران بر ضرورت بی طرفی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس از گفت‌وگوی تلفنی با اسماعیل هنیه و پذیرش خبر آتش‌بس توسط جنبش مقاومت اسلامی حماس خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رییس اقلیم کردستان عراق گفت: امنیت ایران، امنیت ماست و اجازه نمی‌دهیم هیچ طرف ثالثی از ناحیه اقلیم کردستان عراق به امنیت جمهوری اسلامی ایران لطمه بزند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رییس اقلیم کردستان عراق گفت: امنیت ایران، امنیت ماست و اجازه نمی‌دهیم هیچ طرف ثالثی از ناحیه اقلیم کردستان عراق به امنیت جمهوری اسلامی ایران لطمه بزند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل آژانس مدعی شد که «مجموعه از اقدامات عملی ملموس را برای احیای بیاینه مشترک پیشنهاد دادم.»
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سازمان انرژی اتمی در حاشیه افتتاحیه نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای گفت: دانشی ارزشمند است که به سمت رفع نیاز‌های جامعه حرکت کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، عصر روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» هیات‌های دیپلماتیک ایران و تاجیکستان ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی خود را در تهران تشکیل دادند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران مانند سایر کشور‌ها با اراده مصمم فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است