استانی 09:13 - 29 آذر 1393
مدیرکل آموزش و پروش ایلام:
مدیرکل آموزش و پروش ایلام گفت: نقصان در توزیع شیر مدارس ایلام جبران می‌شود.

نقصان در توزیع شیر مدارس ایلام جبران می‌شود

علی بیرانوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: برای توزیع شیر در مدارس استان شرکتی متعلق به یکی از استان‌های مرکزی کشور برنده مناقصه این فعالیت شد.

مدیرکل آموزش و پروش ایلام گفت: با انتخاب این پیمانکار قرارداد منعقد شد که در حین کار با تعلل فعالیت این پیمانکار مواجه شده که تذکرات جدی و لازم به وی ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: این پیمانکار در توزیع شیر در برخی مدارس استان ایلام کوتاهی کرده که باید در نخستین فرصت اقدام به جبران کند. با پیگیری‌های به عمل آمده ظاهرا این شرکت کار توزیع شیر در مدارس را انجام داده است و ظاهرا در استان‌های دیگر دچار مشکل شده است.

این مسئول اضافه کرد: مکاتباتی با وزارتخانه در این رابطه انجام شده است و قرار است در صورت استمرار این تعلل این پیمانکار خلع و کار واگذاری توزیع شیر به پیمانکار دیگری واگذار شود.

بیرانوندی تصریح کرد: تذکرات و هشدارهای لازم به این پیمانکار داده شده است تا طبق تعهداتش عمل کند در غیر اینصورت امکان ادامه کار و همکاری با آن وجود ندارد.

مدیرکل آموزش و پروش ایلام گفت: جریمه پیمانکار و واگذاری کار به پیمانکار دیگر تنها بخشی از جزای پیش‌بینی شده برای این پیمانکار است.

وی ادامه داد: به دانش آموزان ایلامی وعده می‌دهم در نخستین فرصت این مشکل به طور کامل برطرف و در خصوص گذشته نیز نقصان‌ها با توزیع بیشتر جبران شود.


5451369
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است