ورزشی 12:29 - 03 آبان 1393
در گفت‌وگو با فارس
سرمربی تیم صنعت ساری گفت:‌ بازی مقابل ملوان باعث شد ترس بازیکنان ما از بین برود و به خودباوری برسند.

گرائیلی: از پیکان نمی‌ترسیم به خودباوری رسیده‌ایم/ نتیجه بازی را اتفاقات رقم می‌زند

یونس گرائیلی در خصوص بازی جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی در مقابل تیم پیکان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: تیم ما از بازیکنان جوان و باانگیزه تشکیل شده است. صنعت ساری ترکیبی از بازیکنان خوب چند سال اخیر شمال کشور است. از تیم‌های نساجی قائمشهر و سایپای شمال بازیکنانی به تیم اضافه کردیم و در کنار جوانان دونده‌ای که داریم یک تیم کاملا خوب تشکیل داده‌ایم.

وی افزود:بازی‌ای که در مقابل ملوان انجام دادیم باعث شد ترس بازیکنان ما از بین برود  به خودباوری برسند و به شرایط خوب روحی و روانی برای بازی پیکان دست یابند. مطمئن باشید بازی خوب و تماشاگرپسندی ارائه خواهیم داد.

گراییلی ادامه داد: پیکان نیز تیم خوب، پرمهره و با تجربه‌ای است و بازی قبل خود را در لیگ برتر  برابر تراکتورسازی به پیروزی رسانده و از انگیزه بالایی برخوردار است.این تیم نقاط ضعفی هم دارد که ما برنامه خاصی برای استفاده از آن نقاط ضعف داریم. نتیجه این بازی را اتفاقات رقم خواهد زد.

وی درباره میزبانی تیمش و اتفاقات بازی قبل مقابل تیم ملوان‌، اظهار داشت:‌ در بازی با ملوان تماشاگران تخلف نکردند و فقط بعد از اتمام بازی به زمین مسابقه آمدند. این طبیعی است که یک تیم لیگ دویی برابر ملوان پیروز شود و تماشاگرانش هیجان‌زده شوند و به داخل زمین بیایند و خوشحالی کنند. ولی متأسفانه مازیار زارع حرکت ناشایستی انجام داد که باعث تحریک تماشاگران شد.فدراسیون با بررسی‌هایی که انجام داد مطمئن شد تخلفی صورت نگرفته و اجازه ورود تماشاگران به ورزشگاه و استفاده از میزبانی را به ما داد. امیدوارم نتیجه را به سود خود پایان دهیم. از تماشاگران می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و در کمال آرامش تیم خود را تشویق کنند.


5033414
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است