استانی 19:15 - 23 آبان 1397

افزایش ۲۱درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل در بناب

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سهراب شفقی عصر امروز چهارشنبه در جمع دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز بناب با بیان اینکه ایران به جهت قرار گرفتن در همسایگی کانون تولید مواد مخدر در خط مبارزه با مواد مخدر واقع شده شده است، افزود: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای ریشه کنی این معضل خانمان سوز انجام می دهد.

وی گفت: یکی از اولویت های اصلی نیروی انتظامی مقابله و مبارزه با قاچاق مواد مخدر است.

وی تصریح کرد: مشکلات حوزه اجتماعی متعدد است و وضعیت موجود تا شرایط ایده آل و شایسته مردم فاصله زیادی دارد اما این واقعیت هم قابل کتمان نیست که در بسیاری از مشکلات تغییرات قابل توجهی با جهت گیری مثبت ایجاد شده است.

این افسر انتظامی افزود: وظایف و مأموریت های هیچ دستگاهی به اندازه نیروی انتظامی نیست و در حالی که علل، عوامل و بسترهای بسیاری از آسیب های اجتماعی در بخش های دیگری ایجاد می شود اما افکار عمومی از ناجا انتظار دارد به آن ها رسیدگی کند.

شفقی تأکید کرد: ما هیچ شأنی جز خدمت بهتر و بیشتر به مردم برای خود قائل نیستیم.

وی سپس با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در امر مبارزه با مواد مخدر تاکنون ۱۳ هزار شهید و هزاران جانباز تقدیم نظام کرده است؛ گفت: با تلاش همکاران بنده در نیروی انتظامی بناب شاهد افزایش ۲۱ درصدی آمار کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

رئیس پلیس شهرستان بناب در ادامه با بیان اینکه دشمنان به هر عنوان در تلاشند با ابزارهای مختلف جوانان و دانشجویان را منحرف کنند، برخی توصیه های لازم را به دانشجویان یادآور شد و گفت: همواره پلیس را در کنار خود بدانید و هرگونه مسائل و اتفاقی را با حراست دانشگاه و نیروی انتظامی در جریان بگذارید.

دانشگاه پیام نور از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های منحصر به فردی برخوردار است

این گزارش حاکی است، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بناب نیز در جمع دانشجویان این دانشگاه با بیان اینکه دانشگاه پیام نور با داشتن ۵۰۰ مرکز و واحد در سراسر کشور بزرگ ترین دانشگاه دولتی کشور محسوب می شود؛ گفت: دانشگاه پیام نور با تلاش بی وقفه اعضای هیأت علمی و کارکنان جهت تحقق شعار«آموزش برای همه- همه جا و همه وقت» به ارتقای کیفیت در حوزه های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و فناوری اندیشیده و در این راستا افتخارات زیادی را نیز کسب کرده است.

سعید رادمرد با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور مرکز بناب جزو ۷ مرکز اصلی دانشگاه پیام نور و به عنوان یکی از قطب های علمی در سطح استان و کشور مطرح است؛ اذعان کرد: دانشگاه پیام نور مرکز بناب از توانمندی ها و ظرفیت های مختلف و منحصر به فردی برخوردار است.

به گفته وی، دانشگاه پیام نور یک دانشگاه دولتی بوده و نسبت به دیگر دانشگاه ها شهریه کمتری دریافت می کند.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بناب در ادامه تصریح کرد: هم اکنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۲۵ رشته مقطع کارشناسی و ۲ رشته مقطع کاشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.

رادمرد افزود: این دانشگاه همچنین دارای ۲۰ عضو هیأت علمی تمام وقت و ۱۵۰ همکار حق التدریس است.

گفتنی است، شهرستان بناب با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری جنوب مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده و از بدو تأسیس دانشگاه پیام نور مرکز بناب تاکنون بیش از ۷ هزار دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.


9973574
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است