استانی 17:48 - 25 تیر 1397

حذف دفترچه یک سوم هزینه های تامین اجتماعی ایلام را کاهش داده است

به گزارش خبرنگار مهر، کریم لاله ماژین روز دوشنبه در آیین گرامی داشت روز تامین اجتماعی اظهار داشت: بخش درمانی در استان ایلام شامل ۲ مجموعه ملکی و بیمارستان هیئت مدیره ای شهدای زاگرس وابسته به سازمان تامین اجتماعی است.

وی افزود: با افتتاح بیمارستان شهدای زاگرس سال گذشته بخش ملکی نسبت به سال ۹۵، رشد ۴۴ درصدی، در بخش بستری دی کلینیک ۱۰ درصد و در سایر بخش ها هشت تا ۱۲ درصد رشد داشته است.

وی یادآور شد: بیمارستان زاگرس به عنوان یکی از مراکز درمانی مجهز غرب کشور با کمبود پزشک متخصص مواجه است که بزودی این مشکل رفع می شود.

وی اعلام کرد: حذف۱۰۰ درصدی دفترچه های درمانی سبب کاهش ۶۰۰ میلیارد ریال در هزینه های سازمان تامین اجتماعی استان شده و یک سوم هزینه ها را کاهش داده است.

لاله ماژین از فعال بودن سامانه خرید کارت الکترونیکی در راستای ارائه خدمات درمانی خبر داد و گفت: نوبت دهی در مراکز درمانی این سازمان بصورت الکترونیکی و تلفنی صورت می گیرد و از شهریور ماه سال گذشته تاکنون ۱۱ هزار نوبت تلفنی ثبت شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: ره آورد سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان کلنگ زنی ۲ درمانگاه مهران و دره شهر با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال بود که در صورت صدور مجوزهای مورد نیاز سال جاری ساخت و ساز آن آغاز می شود.

وی گفت: در جریان تردد اربعین سال گذشته طی ٢ هفته با ارائه امکانات ویژه و خدمات دهی به زائرین بیش از ٢٢ هزار بار مراجعه و ٢٩ هزار خدمت به ثبت رسید که این روند در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت.


9844031
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است