بین‌الملل 13:07 - 10 فروردین 1399
شیوع ویروس کرونا در اروپا و ایالات متحده آمریکا با سرعت رو به گسترش است به‌طوریکه اسپانیا، فرانسه، انگلیس و آمریکا به همراه چند کشور اروپایی دیگر شنبه مرگبارترین روز خود را پشت سر گذاشتند. طبق آمارهای رسمی تا کنون بیش از ۶۶۵ هزار نفر در سراسر دنیا به این ویروس آلوده شده اند و قریب ۳۱ هزار نفر هم جان خود را از دست داده اند. بیش از ۱۴۲ هزار نفر هم بهبود پیدا کرده‌اند.

پیام بوریس جانسون به انگلیسی‌ها: اوضاع وخیم‌تر خواهد شد

به گزارش ایسنا، تاکنون ۱۹۹ کشور جهان درگیری شیوع ویروس کرونا شده‌اند و سازمان جهانی بهداشت همچنان بر رعایت فاصله یک متری از دیگران، ضد عفونی کردن سطوح، شستن مرتب دست‌ها و خودداری از لمس کردن صورت برای جلوگیری از شیوع بیشتر کووید ۱۹ تاکید دارد.

آخرین آمار و اخبار مربوط به شیوع بیماری کرونا در جهان را در روز یکشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۹، ۲۹ مارس ۲۰۲۰ میلادی را در این گزارش پیگیری کنید.

به گزارش یورونیوز، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس پس از اینکه مبتلا به کووید ۱۹ شد و خود را قرنطینه کرد، در نامه‌ای که برای تمامی شهروندان انگلیسی ارسال کرده‌، از همه خواسته است که در خانه‌های خود بمانند.

وی در این نامه که به ۳۰ میلیون خانوار در سراسر بریتانیا ارسال می‌شود، نوشته است: «می‌دانیم قبل از اینکه شرایط بهتر شود، وخیم‌تر می‌شود.»

نخست وزیر انگلیس اضافه کرد: «اما ما در حال فراهم کردن امکانات مناسب هستیم. هرچه بیشتر قوانین را رعایت کنیم، زندگی‌های کمتری از دست می‌روند و شرایط زندگی زودتر به حالت عادی بر می‌گردد.»

طبق آمار روز شنبه، انگلیس ۱۷ هزار ۸۹ فرد مبتلا به ویروس کرونا را ثبت کرده است که در این بین هزار و ۱۹ نفر جان باخته‌اند.

بوریس جانسون در نامه خود احتمال داده است که محدودیت‌های بیشتری در انگلیس برای مقابله با ویروس کرونا اعمال شود.

انتهای پیام


10461615
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دفتر سیاسی انصارالله یمن سرکوب معترضان مسالمت‌جو در دانشگاه‌ها از سوی مقامات آمریکایی را که خواستار پایان دادن به جنایات نسل کشی در غزه بودند، محکوم کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه ال پائیس امروز از قول منابعی که خواستند نامشان فاش نشود نوشت، اسپانیا قراراست تعدادی موشک‌های پاتریوت به اوکراین بفرستد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مقاومت اسلامی لبنان در عملیاتی ترکیبی یک کاروان نظامی ارتش اسرائیل را در نزدیکی موضع نظامی «رویسات العلم» در شمال فلسطین اشغالی به دام انداخت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» معاون پنتاگون به شکست تسلیحات ارسال شده آمریکا به اوکراین اعتراف کرد
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزرای خارجه آمریکا و چین با هدف حل و فصل اختلافات تجاری و سیاسی میان دو قدرت با هم گفتگو کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مشاوران ترامپ مجازات‌هایی را برای کشور‌هایی که استفاده از دلار آمریکا را کنار می‌گذارند در نظر گرفته‌اند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» به گفته سخنگوی وزارت خارجه روسیه، نیرو‌های آمریکایی در اوکراین درگیر آموزش نیستند بلکه حملات تروریستی اوکراینی‌ها را هماهنگ می‌کنند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سفیر و معاون نمایندگی پاکستان در سازمان ملل خواستار توقف ماشین جنگی اسرائیل در نسل‌کشی مردم غزه شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک هیئت مصری برای مذاکره درباره اسرا و جلوگیری از حمله به رفح امروز به اراضی اشغالی سفر می‌کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک استاد فلسطینی ساکن در تورنتو بخشی از زندگی طاقت فرسای خانواده خود در زیر بمباران‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه را روایت کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است