استانی 14:13 - 08 فروردین 1394
تا هشتم فروردین 94 محقق شد
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از اسکان بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر روز مسافر نوروزی در مدارس این استان خبر داد.

اسکان بیش از 1.2 میلیون نفر روز مسافر نوروزی در مدارس خراسان رضوی

سید جواد حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: طبق آخرین آمار از 28 اسفندماه گذشته تا امروز نزدیک به 60 هزار نفر خانوار به خراسان رضوی وارد شده‌اند که حدود 260 هزار نفر از این آمار را فرهنگیان شامل می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر روز اسکان و بیش از 120 هزار روز خانوار، مدت اسکان در مدارس مشهد بوده است.

حسینی تاکید کرد: خراسان رضوی به لحاظ مدت اسکان، پذیرش روزانه مسافران نوروزی در مدارس و ضریب ماندگاری، پیشتاز بوده و رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.  

به گفته وی هم اکنون 12 هزار و 20 کلاس درس، 20 اردوگاه، 13 خانه فرهنگ، 9 مرکز درمانی و 180 سالن ورزشی برای پذیرایی و اسکان فرهنگیان زائر تدارک دیده شده است.


6106506
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار گفت: بارندگی‌ها و آب حاصل از باران شرایط را برای زیست پشه‌های آنوفل و بیماری مالاریا در بلوچستان فراهم کرده بنابراین سیل زدگان در معرض خطر بیماری مالاریا هستند.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» ۵۶ هشدار سطح زرد، ۱۸ هشدار نارنجی و پنج هشدار قرمز هواشناسی از سال گذشته تاکنون در لرستان صادر و بارندگی های به نسبت مطلوبی ثبت شد اما بنابر اعلام نظر کارشناسان و آمار و ارقام، این بارش های پرتکرار تاکنون حریف خطر خشکسالی نشده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است