علمی فناوری 01:43 - 06 بهمن 1393
آب یک نفس و با سرعت میل نشود، البته لازم به ذکر است آب مصرفی در حین غذا باعث صدمه دیدن معده افراد می‌شود.

محسن حقیقی طب سنتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: تا زمانیکه احساس تشنگی واقعی و احتیاج به آب (عطش صادق) آب  نباید نوشید، در واقع عطش صادق در زمان هضم غذا،‌ رقیق نمودن غذا و رساندن آب و سایر آنها اعضا جایگزین کردن برای رطوبتهای از دست رفته ایجاد می‌شود، در غیر آن صورت عطش کاذب است و فرد با مصرف آب در زمان عطش کاذب صدمه بزرگی به معده خود می‌زند.



وی افزود: استنشاق هوای سرد مزمزه کردن آب خنک و گرداندن آب در دهان و گلو برای رفع عطش کاذب الگو مناسب است.



آب یک نفس و با سرعت میل نشود و هرگز در میان غذا آب مصرف نشود.زمانیکه ناشتا هستید هرگز آب سرد مصرف نکنید زیرا در آن هنگام معده خالی است و آب بدون توقف در معده با همان برودتی که دارد جذب شده و به اعضای بدن می‌رسد.





انتهای پیام/




5700466
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» در همایش کشوری آموزش علوم پزشکی از پنج پژوهشگر، ۶ ایده نوآورانه دانشجویی، سه پایان نامه برتر آموزش پزشکی، یک سخنرانی کوتاه و یک کارگاه آموزشی تقدیر شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر تازه منتشر شده منتسب به آیفون ۱۶ خبر از تغییرات در آرایه دوربین نسخه معمولی و پلاس در کنار ضخامت کمتر تمامی مدل‌ها می‌دهد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گوگل به تازگی به ابزار هوش مصنوعی جدیدی برای کمک به تولیدکنندگان محتوا یوتیوب اشاره کرده که در زمینه ساخت ویدیو‌های جدید به آنها کمک می‌کند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آخرین اعلام مرکز ثبت دامنه کشوری تاکنون یک میلیون و ۶۲۵ هزار و۵۷۶ دامنه فعال فارسی به ثبت رسیده که در این میان پسوند دات‌آی‌آر (ir.) بیشترین دامنه فعال را دارد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» در یک آزمایش، ۱۰۰ اپلیکیشن روی یک گوشی اندرویدی و آیفون نصب شده و داده‌های ارسالی آنها برای سرور‌های خارجی بررسی شده‌اند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون سابق آموزش و پرورش گفت: بر اساس یک آمار حدود ۵۰۰ هزار تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود به دانش‌آموزان آموزش می‌دهند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» ژاپنی‌ها به دستاورد فوق‌العاده‌ای در زمینه تست 6G رسیده‌اند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» روابط عمومی سازمان غذا و دارو از توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در شرکت‌های پخش و داروخانه‌های منتخب سراسر کشور خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: ۱۹ اردیبهشتماه ثبت‌نام کلاس اولی‌ها آغاز می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» شرکت «ویرجین گلکتیک» قصد دارد هفتمین سفر فضایی خود را روز هشتم ژوئن انجام دهد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است