گوناگون 09:52 - 11 خرداد 1394
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران از بازی برابر آمریکا به عنوان بدترین بازی خود در چند سال اخیر یاد کرد.

اعتراف تلخ سعید معروف پس از باخت به آمریکا

به گزارش فرهنگ نیوز ، بدترین بازی سعید معروف در چند سال اخیربه گزارش مشرق، سعید معروف در نشست خبری بعد از دومین دیدار ایران و آمریکا اظهار داشت: چیز زیادی برای گفتن ندارم. این بدترین بازی من در چند سال اخیر بود.



کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: سطح والیبال آمریکا بسیار بالا و حرفه‌ای است. باید از بازی امروز آمریکا درس بگیریم و در بازی‌های آتی لیگ جهانی از تجربه این دو مسابقه استفاده کنیم.



معروف در پاسخ به این پرسش که تیم ایران چگونه در ست سوم ایران به بازی برگشت، گفت: وقتی حریف در دو ست اول و دوم به آسانی پیروز می‌شود، بازیکنانش فکر می‌کنند که همه چیز به پایان رسیده است و از تمام قدرت‌شان در ست سوم استفاده نمی‌کنند. در مجموع فکر می‌کنم تیم ایران عملکرد خوبی نداشت و این آمریکا بود که خیلی خوب بازی کرد.



معروف در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه بازی دیروز بهتر از دیدار امروز بود، گفت: ما دیروز دو جلسه آنالیز داشتیم و سعی کردیم اشتباهات‌مان را بررسی کنیم اما وقتی می‌دیدیم که در هر ست آمریکا در چند امتیاز آغازین از ما پیشی می‌گیرد، تمرکز خود را از دست می‌دادیم و کار چندانی از دست‌مان بر نیامد.



تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ جهانی والیبال دو دیدار برابر آمریکا داشت که در هر دو مسابقه 3 بر یک مغلوب مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد. ملی‌پوشان کشورمان در هفته چهارم لیگ جهانی در دو مسابقه به مصاف لهستان، قهرمان سال 2014 جهان می‌روند.


6482853
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار گوناگون

گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» اعتماد مردم و مشتریان به خدمات و رویکردهای نوین بانک صادرات ایران در سال گذشته موجب کسب رتبه اول این بانک در رشد میزان جذب منابع و سپرده های مردمی شد.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» با هدف حمایت از داروخانه های سراسر کشور به عنوان یکی از حلقه ها و ارکان تعیین کننده حوزه سلامت کشور و در راستای ارائه خدمات مطلوب و متمایز به مشتریان، اجرای طرح "فارما" بانک رفاه کارگران آغاز شد.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» دولت ها و مجلس های گذشته طرح ها و لوایح متعددی را در حوزه های مختلف تدوین کردند و بخشی از آنها به مرحله اجرا رسید و بخش دیگری اجرایی نشدند، بنابراین شش چهره صاحبنامی که خواستار نشستن بر کرسی ریاست جمهوری هستند، باید توجه ویژه ای به آنها داش...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است