استانی 23:26 - 30 مرداد 1393
در هفته دولت
فرماندار شهرستان منوجان گفت: در هفته دولت 37 طرح عمرانی با اعتبار 58 میلیارد و 972 میلیون ریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

37 طرح عمرانی در منوجان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، ایوب فلاحی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 37 طرح عمرانی در بخش‌های مختلف همزمان با هفته دولت در شهرستان منوجان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

فلاحی بیان داشت: برای اجرای این طرح‌ها 58 میلیارد و 972 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها شامل 21 طرح در امور برق، هفت طرح کشاورزی، دو طرح ورزشی، یک طرح در بخش منابع طبیعی، یک طرح در بخش تبلیغات اسلامی‌، دو طرح در بخش آب و فاضلاب روستایی، یک طرح مشارکتی کمیته امداد و بنیاد مسکن اسلامی، یک طرح آموزشی‌، یک طرح بهداشتی و یک طرح مشارکتی بنیاد مسکن و بهداشت و درمان است.

فلاحی گفت‌: در هفته دولت پروژه‌های بزرگی مانند دو زمین چمن مصنوعی‌، دو طرح بهداشتی خانه بهداشت ماه‌کنگان و واحد دندانپزشکی قلعه شهرستان منوجان شامل این طرح‌ها است که آماده و قابل بهره‌برداری است.

فلاحی ادامه داد: در راستای سیاست‌های دولت و تأکید استاندار کرمان در جذب بخش خصوصی هفت طرح شامل تولید کیسه پلی‌اتیلن، نایلون و سایر محصولات، تولید پانل از پلی‌استایرن، مرغداری، احداث سردخانه، فرآوری محصولات کشاورزی، احداث مجتمع خدمات رفاهی بین راهی و مجتمع صنایع غذایی و سردخانه آغاز به کار کرده است.

فرماندار شهرستان منوجان بیان داشت: در این شهرستان بین 20 تا 50 درصد پیشرفت فیزیکی‌ در آینده نزدیک قابل افتتاح و بهره‌برداری می‌شوند و با افتتاح این پروژه‌ها 100 نفر اشتغال مستقیم و 400 نفر اشتغال غیر‌مستقیم را به دنبال دارد.


4531528
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: ایستگاه هواشناسی انجیره با ۱۳۴ میلی متر بیشترین میزان دریافت نزولات جوی استان را از روز سه شنبه تا صبح امروز ثبت کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است