اجتماعی 13:37 - 07 خرداد 1401

امکانات تفریحی ۸۰ بوستان منطقه۱۴ نوسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدامین سالاری‌پور با بیان اینکه وسایل و امکانات رفاهی و تفریحی برای استفاده کودکان در بوستان‌های منطقه ۱۴ تجهیز، نوسازی و به‌روزرسانی می‌شود، گفت: با هدف ایجاد فضای پرنشاط برای بازی و تفریح کودکان، نسبت به تجهیز، نوسازی و به‌روزرسانی وسایل و امکانات رفاهی و تفریحی مورد استفاده کودکان به طور مستمر اقدام می‌شود.

شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به رصد بیش از ۸۰ بوستان منطقه توسط اداره فضای سبز به منظور تعمیر، تعویض و بهبود این امکانات و فضاها، افزود: برای این منظور و با توجه به استقبال خوب کودکان محدوده ناحیه ۲ و احساس نیاز به ارتقای وسایل بازی بر اساس جمعیت محدوده نسبت به ارتقای دستگاه بازی کودکان در بوستان‌های ناحیه از جمله گلنما اقدام شد.



به گفته وی با جایگزینی دستگاه پلی اتیلن جدید، شرایط مطلوب‌تری برای افزایش شرایط تفریح کودکان و گذراندن اوقات فراغت آنها در این بوستان فراهم شده است.

سالاری‌پور ادامه داد: رسیدگی به وضعیت کف پوش بوستان‌ها از لحاظ ایمنی، تردد و ضربه‌گیری برای کودکان و شهروندان از اولویت اقدامات خدمات شهری و محیط زیست منطقه است که به گفته شهردار منطقه در دستورکار است.

شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به اینکه رعایت ایمنی و ارائه سطح بالای کیفیت و خدمات در خصوص فضای سبز اجتناب ناپذیر و از اهداف کلیدی شهرداری در ارتباط با تکریم شهروندان و خانواده‌هاست، خاطرنشان کرد: استاندارد سازی و ایمن سازی فضا و وسایل بازی کودکان و استفاده از کف پوش‌های مناسب در محیط‌های بازی از جمله اقداماتی است که برای زیبا سازی و ایمن سازی فضاهای مختص کودکان پیش بینی شده و انجام می‌شود.


11575910
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای از سوی ستاد نوروزی، جزئیات خدمات‌رسانی در این روز‌ها و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، معرفی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ سیدرضا جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و پاک سازی نقاط جرم خیز، خبر داد و گفت: ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است