استانی 16:05 - 03 اسفند 1396
فرماندار دشتی:
دشتی- فرماندار دشتی گفت: در سال جاری سهم اعتبارات طرح‌های اشتغال زا در سطح شهرستان ۳۶۰ میلیارد ریال است.

سهم اعتبارات طرح‌های اشتغال‌زا در دشتی ۳۶۰ میلیارد ریال است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان دشتی اظهار داشت: از این مبلغ۲۰۰ میلیارد ریال برای اشتغال پایدار روستایی و عشایری و ۱۶۰ میلیارد ریال نیز برای اشتغال فراگیر شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی بر ضرورت اطلاع رسانی تاکید کرد و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با اطلاع رسانی لازم مردم را در جریان اجرای این طرحها قرار بدهند تا جوانان جویای کار بتوانند به خوبی از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

نادری بیان کرد: در حال حاضر یکی از مشکلات عمده و اصلی کشور اشتغال است و این موضوع یکی از دغدغه های اصلی مسئولین نظام به شمار می رود.

وی یادآور شد: دولت تدبیر وامید نیز در راستای رفع بیکاری جوانان اقدامات خوبی در چند سال اخیر انجام داده و در سال جاری نیز در جهت ایجاد فضای کسب و کار برای جوانان جویای کار آماده پرداخت تسهیلات مناسب با بهره کم است که انتظار داریم عزیزان از این فرصت ارزشمند به نحو مطلوب استفاده کنند.

نادری ادامه داد: دولت برای فعال کردن بخش خصوصی نیز تسهیلات خوبی پیش بینی کرده است که ضرورت دارد مدیران دستگاههای اجرایی مردم و کارآفرینان را تشویق به استفاده از این تسهیلات کنند.

وی گفت: با توجه به فرصت باقی مانده در جذب این تسهیلات دستگاه‌های اجرایی باید به صورت شبانه روزی نسبت به این مهم اقدام کنند تا سهم جذب اعتبارات اشتغال زایی شهرستان افزایش یابد.


9687933
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است