فرهنگی‌هنری 14:47 - 30 فروردین 1393
دبیر جشنواره پوستر هلال احمر از تمدید مهلت ارسال آثار این جشنواره، به دلیل درخواست مکرر هنرمندان خبر داد.

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره پوستر هلال احمر

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین محمدی وحیدی، دبیر جشنواره پوستر هلال احمر با بیان این مطلب افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند حداکثر تا ساعت ۲۴ ، روز یکم اردیبهشت ماه نسبت به ارسال آثار پوستر از طریق پست الکترونیکی Helaleahmar.poster@Gmail.com جشنواره اقدام کنند.

وی در خصوص آثار ارسال شده گفت: موضوع اصلی جشنواره صلح، نوع‌دوستی و کرامت انسانی بوده، ولی هنرمندان بیشتر به هلال احمر پرداختند تا موضوعات اصلی.

محمدی اظهار امیدواری کرد، هنرمندانی که هنوز آثار خود را ارسال نکرده‌اند، در پوسترهای خود به جای هلال به صلح و همنوع‌دوستی تاکید داشته باشند.

دبیر جشنواره در ادامه به تشریح شرایط و ضوابط حضور در این جشنواره پرداخت و افزود: شرکت برای عموم هنرمندان و علاقه‌مندان آزاد بوده و تکنیک خلق آثار و همینطور تعداد اثر محدودیتی ندارد.

محمدی وحیدی همچنین افزود: در کنار نمایش پوسترهای برگزیده مسابقه، دو بخش دیگر نیز خواهیم داشت که به نمایش آثار برتر ورکشاپ، و پوسترهای اساتید مدعو داخلی و خارجی اختصاص خواهد یافت.

وی درباره ورکشاپ پوستر اظهار کرد: ورکشاپ پوستر صلح به مدت ۳ روز از تاریخ ۲۰ تا ۲۳ فروردین در موزه صلح برگزار شد که با استقبال خوب هنرمندان همراه بود. از بین متقاضیان تعداد ۳۵ نفر از شهرهای تهران، ساوه، رشت،مازندران، قم، اصفهان، شیراز و بروجرد برای حضور در کارگاه پذیرفته شدند که کار خود را با سرپرستی محمد اردلانی به اتمام رساندند.

جشنواره بین‌المللی پوستر هلال احمر با تکیه بر موضوع کرامت انسانی و صلح، از اواخر اسفند ماه ۱۳۹۲ با انتشار فراخوان آغاز به کار کرده و طبق زمان‌بندی، انتخاب آثار نمایشگاه و برندگان جوایز ۱۰ تا ۳۰ میلیون ریالی این جشنواره در هفته اول اردیبهشت ماه با داوری اساتید ابراهیم حقیقی، فرزاد ادیبی، کوروش پارسانژاد، محمد اردلانی و همراهی علی صارمیان (به نمایندگی از جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


3520086
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر استعفای خود را تایید کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی گفت: امسال برای نخستین بار، کارگاه‌گردی را در سبد اقدامات مربوط به نوروز آوردیم و نزدیک به ۲ میلیون نفر از کارگاه‌های صنایع دستی بازدید کردند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» اولین جلسه کارگروه دائمی شورای هماهنگی پاسداشت زبان فارسی در سال جاری با حضور یاسر احمدوند، دبیر شورای هماهنگی پاسداست زبان فارسی برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برای رفاه حال علاقه‌مندان به کتاب سایت نمایشگاه مجازی سی‌وپنجم از دوشنبه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) در دسترس قرار گرفته است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برای رفاه حال علاقه‌مندان به کتاب سایت نمایشگاه مجازی سی‌وپنجم از دوشنبه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) در دسترس قرار گرفته است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس حوزه هنری گفت: دوسالانه ونیز یکی از معتبرترین رویداد‌های هنری دنیاست. اینکه در چنین رویدادی آنچه در پاویون ایران عرضه می‌شود تبیین هنرمندانه از مظلومیت غزه است ارزشمند است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جلسه شورای هنر امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) به ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جلسه شورای هنر امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) به ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از میزبانی اجرا‌های موسیقی نواحی در تالار رودکی خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در پی توهین به شان و جایگاه معلم و امر تعلیم و تربیت در یکی از سکانس‌های سریال «افعی تهران» برای عوامل ساخت آن پرونده قضایی تشکیل شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است