گوناگون 14:58 - 16 تیر 1399
در روزهای اولین ماه تابستان هستیم و تا به اینجا شاهد روند جالبی از خرید و فروش آپارتمان در اندیشه بوده‌ایم که در این مطلب به کمک مسکن کیان می‌خواهیم به جزئیات این مورد بپردازیم.

روزهای گرم خرید و فروش آپارتمان در اندیشه تهران

به گزارش ایسنا، بنابراعلام مسکن کیان، آپارتمان نوساز در اندیشه یکی از پرطرفدارترین سوژه‌های خرید و فروش در بازار مسکن محسوب می‌شود چون اکثر خریداران و یا سرمایه‌گذاران به دنبال راهی برای خرید یک ملک حتی با حداقل سرمایه‌ای که دارند می‌باشند و با توجه به قیمت‌های بالای آپارتمان و املاک در شهر تهران دیگر بسیاری از افراد توان خرید در پایتخت را ندارند. ولی ما می‌خواهیم شهر اندیشه را که امروزه به مرجع اصلی خریداران و سرمایه‌گذاران در زمینه آپارتمان می‌باشد را بیشتر به شما معرفی کنیم.

شهر اندیشه امروزه به منطقه‌ای تبدیل شده که از نظر امکانات و کیفیت در ساخت و ساز از بهترین برندهای مواداولیه و درجه یک بهره‌مند شده و از نظر لوکس بودن املاک نیز با مناطق مرکزی و شمالی شهر تهران در حال رقابتی جدی می‌باشد. ولی با توجه به این امکانات و رشدی که در زمینه املاک داشته هنوز هم از نظر قیمت بسیار مناسب‌تر از دیگر مناطق حومه استان تهران می‌باشد. ما در شهر اندیشه شاهدیم که هر گونه امکاناتی به وفور در دسترس عموم مردم قرار گرفته و نیاز ساکنان را در حدی برطرف ساخته که دیگر لازم نیست به مرکز شهر تهران و یا دیگر شهرهای حومه پایتخت مراجعه داشته باشند و هر نیاز و مشکلی که وجود داشته باشد در همین منطقه قابل برطرف ساختن است.

حالا شما تصور کنید با وجود همچنین امکاناتی می‌توانید آپارتمان و املاکی در حد مناطق شمالی شهر تهران خریداری کنید ولی با قیمت حتی پایین‌تر از مناطق جنوبی پایتخت.

آپارتمان‌های نوساز در شهر اندیشه

با توجه به امکاناتی که در بالا ذکر کردیم جالب است بدانید این شهر هم‌اکنون به منطقه‌ای تبدیل شده که سازندگان برند و به نام پایتخت و شمال شهر تهران به این منطقه روی آورده‌اند و شروع به ساخت و ساز و سرمایه‌گذاری روی املاک در اندیشه کرده‌اند. این سازندگان برای شروع ساخت و ساز خود تمام جوانب را در نظر گرفته و هیچ وقت بدون اطمینان خاطر داشتن از منطقه‌ای که می‌خواهند در آن فعالیت کنند، شروع به کار نخواهند کرد. ولی با دیدن امکانات موجود در منطقه و شکل شهر اندیشه به عنوان یک شهر مدرن و یکی از شهرهای برتر ایران از نظر خدمات اجتماعی و رفاهی حاضر به فعالیت در این منطقه شده‌اند و ما هم‌اکنون آپارتمان‌ها و بناهای نوساز بسیاری در این منطقه داریم که حاصل فعالیت برترین سازندگان ایرانی است.

آپارتمان‌های نوساز شهر اندیشه از بهترین متریال در ساخت و طراحی بهره‌مند هستند و حتی با یک بازدید جزئی می‌توانید به طراحی‌های زیبا و مواد اولیه درجه یک این واحدها پی ببرید. قیمت املاک در اندیشه همیشه پایین‌تر از دیگر شهرهای حومه پایتخت بوده و آپارتمان نوساز در اندیشه هم از این قاعده مستثنا نیست. شما می‌توانید با سرمایه‌ای حتی پنجاه درصد کمتر از سرمایه مورد نیاز برای خرید آپارتمان در تهران، در شهر اندیشه اقدام به خرید ملک و آپارتمان کنید تا بتوانید بدون دانش قبلی از سرمایه‌گذاری در زمینه املاک سرمایه خود را طی چند سال به بهترین رشد ممکن برسانید.

امکانات شهر اندیشه

شهر اندیشه واقع در غرب استان تهران، جنوب شرقی استان البرز و شمال شهرستان شهریار واقع شده که جزو استان تهران بوده و با هدف سرریز کردن جمعیت اضافی تهران و کرج به این منطقه ساخته شده است. فاصله این شهر تا تهران حدود ۲۰ دقیقه و تا کرج ۱۵ دقیقه می‌باشد که ساکنان می‌توانند با استفاده از راه‌ها و جاده‌های ارتباطی بین این مناطق به راحتی عبور و مرور داشته باشند و حتی از پایانه‌ها و خطوط تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی این شهر نیز استفاده کنند. انواع فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای مطرح در سطح کشور در این شهر مشغول به فعالیت هستند و از نظر خدمات تجاری و اداری هیچ‌گونه کمبودی مشاهده نمی‌شود.

از نظر خدمات بهداشتی و درمانی می‌توان گفت شهر اندیشه یکی از تکمیل‌ترین مناطق حومه تهران است زیرا وجود چندین درمانگاه در فازهای مختلف و بیمارستان فوق تخصصی نور در فاز سه اندیشه تمام نیاز بهداشت و درمان منطقه را برطرف ساخته است. وجود آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌های متعدد در منطقه نیز نیاز آموزشی ساکنان را از بین برده تا در این مورد نیز شهر اندیشه به یک شهر ایده‌آل در منطقه تبدیل شود. در حال حاضر بهترین پیشنهادی که در این مورد می‌توانیم به شما بدهیم این است که با صرف یک روز زمان به شهر اندیشه سری بزنید و از تجربیات و مشاوره‌های رایگان مشاورین دفتر مسکن کیان در این منطقه استفاده کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید و یک معامله سودمند و رضایت‌بخش در زمینه املاک را تجربه کنید.

بزرگترین منبع فایلینگ املاک و آپارتمان در شهر اندیشه

شما نیز می‌توانید با توجه به شرایط مالی و توانایی پرداخت خود به مسکن کیان در فاز یک اندیشه مراجعه کرده و با صرف کمترین زمان ممکن به یک واحد آپارتمان بسیار مناسب برسید و تجربه‌ای بی‌نظیر را در زمینه خرید آپارتمان در اندیشه تهران تجربه کنید. مسکن کیان با نزدیک به دو دهه فعالیت در تمامی محله‌ها و فازهای شهر اندیشه نمایندگی انحصاری برترین سازندگان و فروشندگان اندیشه می‌باشد. و همینطور بزرگترین منبع فایلینگ املاک و آپارتمان در اندیشه که با مشاورین حرفه‌ای و با تجربه خود آماده ارائه هر گونه مشاوره و خدمات در زمینه املاک و آپارتمان به شما عزیزان می‌باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی


10605962
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است