سیاسی 21:05 - 27 دی 1398
نخست‌وزیر کانادا از دولت ایران خواست به خانواده داغداران سانحه هواپیمایی اوکراینی غرامت پرداخت کند.

کانادا به خانواده جان‌باختگان پرواز اوکراین 25 هزار دلار پرداخت می‌کند

به گزارش ایسنا، جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا روز جمعه از پرداخت 25 هزار دلار به 57 شهروند کانادا و 29  فرد مقیم دائم این کشور که در پرواز تهران- کی‌یف جان باختند خبر داد و از ایران خواست تا هرچه زودتر به خانواده داغ‌داران غرامت بپردازد.

وی در این خصوص گفت: این شرایطی خاص و پیشبینی نشده است چراکه تحریم‌هایی بین‌المللی علیه ایران وضع شده است و این خانواده‌ها در شرایط سختی قرار دارند. این خانواده‌ها در شرایطی خاص عزیزانشان را از دست داده‌اند.

ترودو در ادامه اظهار کرد: ما از ایران انتظار داریم تا به این خانواده‌ها غرامت بپردازد. من با این خانواده‌ها دیدار کردم و آن‌ها نمی‌توانند هفته‌ها صبر کنند. حال باید از آن‌ها حمایت شود. من نمی‌دانیم غرامت کاملی که ایران پرداخت می‌کند چقدر خواهد بود اما این پول مستقیم به حساب خانواده جانباختگان واریز خواهد شد. این پول به حساب دولت کانادا نخواهد رفت.

انتهای پیام/


10349079
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قائم مقام حزب موتلفه توطئه‌های جدید دشمنان علیه جمهوری اسلامی را شکست خورده تلقی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور پس از سفر رسمی و پرکار یک روزه به سریلانکا، دقایقی پیش کلمبو پایتخت این کشور را به مقصد ایران ترک کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور به استانداران سراسر کشور دستور داد برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) در ۱۴ خرداد اهتمام ویژه داشته باشند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۹۰ داوطلب در سطح کشور در دور دوم انتخابات برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس رقابت می‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر کشور گفت: تقسیمات کشوری جدید فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ در ساختمان قدیم مجلس برگزار خواهد شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماز جمعه این هفته تهران - ۷ اردیبهشت ماه - به امامت آیت الله خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیسی گفت: تهدید‌ها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده و پیشرفت ادامه داشته است ایران امروز را می‌توان کشوری پیشرفته و فناور نامید.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد واقعه طبس و شکست مفتضحانه متجاوزان آمریکایی منتشر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت و اردن در خصوص میدان آرش را مردود اعلام و بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان تاکید کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است