استانی 00:58 - 02 آبان 1393
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرند:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرند گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای یکی از جلوه‌های روشن جنگ نرم هستند و دشمن به واسطه این شبکه‌ها درصدد ترویج دین‌ستیزی و از بین بردن ارزش‌های اخلاقی است.

شبکه‌های ماهواره‌ای جلوه‌های روشن جنگ نرم هستند

عبدالمجید زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرند با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، اظهار داشت: عزاداری، شور و عاطفه را از شعور و شناخت، بر‌خوردار می‌سازد و ایمان را در ذهن جامعه‌، زنده نگه می‌دارد.

وی افزود: عمیق‌ترین پیوندها میان عقل، عشق، عاطفه و برهان‌ در سایه عزاداری برای عاشورا شکل می‌گیرد و از همه مهمتر عزاداری برای سالار شهیدان حسین‌بن علی (ع) انتقال فرهنگ شهادت به نسل‌های آینده است. 

زمانی با اشاره به جنگ فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمنان و استکبار جهانی به این باور رسیده‌اند که آنچه به انقلاب و نظام اسلامی و مردم همیشه در صحنه ایران عزت و آبرو داد و سبب شد که ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین (ع‌) و انقلاب اسلامی در همه جای جهان طنین‌انداز شود، دو موضوع عاشورای حسینی و اعتقاد به مهدویت بود.

وی عنوان کرد: دشمن همه تلاش خود را به کار برده که فرهنگ عاشورا و ولایت‌فقیه را تضعیف کرده و مردم را از ستون اصلی انقلاب یعنی ولایت‌فقیه دور کند.

زمانی خاطرنشان کرد: دشمنان از طریق شبکه‌های مختلف و گمراه کننده با نام اهل‌بیت (ع‌) در رسانه‌های ارتباط جمعی و ماهواره‌ای به دنبال تضعیف اعتقادات و باورهای ملت مسلمان ایران است‌.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرند گفت: باید مواظب و مراقب باشیم‌، دشمن به دنبال این است که به اهداف خود برسد، امروز رسانه‌های ارتباط جمعی که با هزینه‌های زیاد راه‌اندازی شده است به ویژه ماهواره و با شبکه‌های مختلف، گریبان جوانان و نوجوانان ما را گرفته است.

وی گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای یکی از جلوه‌های روشن جنگ نرم دشمنان هستند، زیرا دشمن به واسطه این شبکه‌ها درصدد ترویج دین‌ستیزی و از بین بردن ارزش‌های اخلاقی است، آوردن ماهواره به خانه، مشابه آوردن آتش به خانه است. 

زمانی بیان داشت: بهترین راه مقابله با آسیب‌های ماهواره و ابزار رسانه‌ای غرب، تقویت فرهنگ خودی، بومی، ملی و دفاع از ارزش‌های ملی، ارتقای سطح آگاهی خانواده، برنامه‌ریزی مناسب برای اوقات فراغت جوانان، ترویج الگوهای رفتاری مناسب در خانواده و اجتماع است.

وی تصریح کرد: خانواده‌ها ‌باید با آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی به موقع و صحبت پیرامون آثار مثبت و منفی این ابزار رسانه‌ای سعی کنند، فرهنگ و اعتقادات مذهبی را به جوانان و نوجوانان افزایش دهند‌.

زمانی با توجه به فرارسیدن ماه محرم اظهار داشت: در ماه محرم ویژه‌برنامه‌های مختلفی در سطح سپاه و بسیج برگزار می‌شود که مراسم عزاداری و سوگواری سالار شهیدان در حسینیه ثارالله سپاه زرند با سخنرانی حجت‌الاسلام عبدوس استاد حوزه و دانشگاه به مدت 10 شب همراه با مدیحه‌سرایی و مداحی توسط مداحان شهرستان زرند در نظر گرفته شده است.

وی گفت: برپایی زیارت عاشورا در دهه اول محرم در حسینیه سپاه‌، برپایی نشست‌های مختلف با موضوع قیام و نهضت امام حسین (ع‌)‌، همایش شیرخوارگان حسینی (ع) توسط هئیت جنت‌الرضا (ع‌)، همایش زینبیون (س‌) توسط بسیج جامعه زنان و با حضور خواهران بسیجی شهرستان‌ و ده‌ها برنامه دیگر برگزار می‌شود.

زمانی با تاکید بر حضور مردم شهید‌پرور زرند‌ و ارادتمندان به اهل‌بیت (ع‌) در این مراسم معنوی خاطرنشان کرد: افرادی که قصد دارند که در این امر خیر سهیم شوند می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی‌، عقیقه‌، ولیمه مکه و دیگر نذورات خود را تحویل خادمان حسینیه سپاه زرند نمایند.


5024475
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار گفت: بارندگی‌ها و آب حاصل از باران شرایط را برای زیست پشه‌های آنوفل و بیماری مالاریا در بلوچستان فراهم کرده بنابراین سیل زدگان در معرض خطر بیماری مالاریا هستند.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» ۵۶ هشدار سطح زرد، ۱۸ هشدار نارنجی و پنج هشدار قرمز هواشناسی از سال گذشته تاکنون در لرستان صادر و بارندگی های به نسبت مطلوبی ثبت شد اما بنابر اعلام نظر کارشناسان و آمار و ارقام، این بارش های پرتکرار تاکنون حریف خطر خشکسالی نشده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است