ورزشی 00:02 - 30 شهریور 1396
نشست خبری
با خود می‌گفتم هیولای درونی یعنی چه؟ و حالا متوجه شدم کسانی هستند که خودشان در تیم استقلال را نابود می‌کنند و نمی‌خواهند اتفاقات خوبی بیفتد و فهمیدم هیولای درونی استقلال یعنی چه.

علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از تساوی یک بر یک مقابل ذوب آهن، گفت: قبل از اینکه در مورد مسائل بازی بخواهم صحبت کنم یک عذرخواهی بابت اتفاق دو شب قبل در برنامه نود عذرخواهی می‌کنم.


به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی استقلال در ادامه افزود: شرایط در سکوها متأسفانه ملتهب است و احساس می‌کنم هواداران استقلال در حال حاضر در شرایطی هستند که کسی که از جنس استقلال باشد را نمی‌خواهند. فکر کنم به آخر خط رسیدم از هفته دوم بازی مقابل پدیده تا الان شاید تنهاترین فرد در باشگاه استقلال هستم. خیلی اذیت شدم. متأسفانه شرایط جوری بود که خانواده‌ام بسیار اذیت شدند. از بازی پدیده وقتی نشستم روی زمین و خدا را شکر کردم می‌توانستم از استقلال خداحافظی کنم اما مربیان و مدیرفنی تیم نگذاشتند بروم و معتقد بودند بمانم و بجنگم تا بتوانم شرایط را عوض کنم. متأسفانه یک اشتباه داوری،یک آفساید شرایط مربیگری مرا عوض کرد و نتوانستم امتیاز کامل را کسب کنم.


منصوریان:هیولای استقلال رافهمیدم،پرسپولیس5سال اینطوری بود


سرمربی مستعفی آبی ها گفت: شاید بعضی از رسانه‌ها که سابقه‌ زیادی دارند شنیده باشند که استقلال هیولای درونی دارد. وقتی من این را شنیدم خیلی تعجب می‌کردم و با خود می‌گفتم هیولای درونی یعنی چه؟ و حالا متوجه شدم کسانی هستند که خودشان در تیم استقلال را نابود می‌کنند و نمی‌خواهند اتفاقات خوبی بیفتد و فهمیدم هیولای درونی استقلال یعنی چه. آدم‌هایی که درون باشگاه استقلال هستند و چه بلاهایی سر استقلال آوردند. امروز فهمیدم که منافع باشگاه خیلی مهم است. من یاد تیم رقیب‌مان پرسپولیس می‌افتم که ۵-۶ سال این اتفاق برایش افتاد و با این مشکلات دست و پنجه نرم کرد. اتفاقاتی نظیر بی‌احترامی به پیشکسوتان این تیم و خیلی از اتفاقات دیگر من نمی‌خواهم مثل برنامه ۹۰ شکایت کنم و اسم کسانی را بیاورم. ترجیح می‌دهم سکوت کنم چون به هواداران قول داده بودم که اسم بعضی از افراد را بیاورم. اگر قرار بود این کار را انجام بدهم باید هفته سه یا چهار نفر را نام ببرم ولی با توجه به برنامه ۹۰ و اتفاقاتی که در این برنامه افتاد ترجیح می‌دهم سکوت کنم.


سرمربی استقلال ادامه داد: یک روز آرزو داشتم سرمربی استقلال باشم و به این آرزو رسیدیم. من به خاطر رسیدن به استقلال وارد دنیای مربیگری شدم تا به این آرزو برسم. با توجه به سختی‌ها و بیانیه‌هایی که دادند صبور بودم و جواب ندادم حتی به هیچ‌کس بیانیه‌ای ندادم و دنبال این چیزها نبودم. از بهتاش فریبا و بزرگان تیم تشکر ویژه می‌کنم. یک روز آرزو می‌کردم که این اسطوره‌ها حتی به من نگاه کنند ولی امروز کنار من بودند. استقلال تا به اینجا من را رسانده‌ است.


وی در ادامه گفت: از خدا می‌خواهم شرایطی فراهم کند اگر به عنوان مربی در تیم دیگری رفتم روبه‌روی تیم محبوبم قرار نگیرم. شما نمی‌دانید چقدر سخت است که مقابل تیم محبوبت قرار بگیرید. اگر با تیم نفت استقلال را بردم برایم بسیار سخت و عذاب‌آور بود از خدا می‌خواهم هیچ وقت این اتفاق نیفتد و حتی اگر قرار است با تیمی قراردادم را فسخ کنم مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی قرار نگیرم. من احساس می‌کنم که امروز روز آخر است در تیم محبوب هستم ولی از فدراسیون فوتبال و ساکت نمی‌گذرم و کسانی که با استقلال نبود و خواستند استقلال را نابود کنند.


منصوریان ادامه داد: بهتاش فریبا در رختکن به من گفت از صحبت‌های ساکت در خصوص یکسری اتفاقات با من صحبت کرد و من تا قبل از این متوجه نبودم. خیلی اتفاقات افتاد از کمیته اخلاق گرفته، برخلاف قوانین فیفا سه بازیکن من را محروم کردند. می‌توانستند جلوی آنها را خیلی زودتر بگیرند. همیشه می‌گفتند کسانی که سرهای‌شان را می‌تراشند آدم‌های خوش‌شانسی هستند اما متأسفانه ما اینطور نبودیم و بدشانسی‌های زیادی داشتیم وقتی توی زمین خوب بازی می‌کنی و برعکس در زمینی که شرایط خوبی ندارد تمرین می‌کنی ولی همیشه باانگیزه و پرتلاش هستی. ما تمام تلاش‌مان را کردیم انگیزه بسیار زیادی داشتیم برای اینکه بجنگیم با کسانی که نمی‌خواهند ما با آرامش ادامه دهیم سخت جنگیدیم. 



9427788
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دورتموند در دیداری جذاب که با انبوهی از موقعیت‌های مهم گلزنی همراه بود، به پیروزی بزرگی مقابل پاری سن ژرمن دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از باشگاه پرسپولیس بابت رفتار تماشاگرانش شکایت می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم در نهایت تیمی که لایق قهرمانی است به این عنوان برسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی استقلال گفت: امروز یک روز به یادماندنی برای باشگاه استقلال خواهد بود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پزشک تیم سپاهان بیشتر از همه دوید و او  ۲۰ بار به زمین آمد و رفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا مقابل تیم الریاضی لبنان به پیروزی رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه پرسپولیس نسبت به طرح شکایت علیه رفتار زشت تماشاگران سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار پرسپولیس، اقدام خواهد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز این فرصت خوب را داشتیم که به صدر جدول برویم، اما این اتفاق رخ نداد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به نظرم تیم استقلال از تساوی بازی ما برابر تیم پرسپولیس سود برد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است