استانی 13:30 - 01 مرداد 1393
با صدور بیانیه صورت گرفت
سپاه قدس گیلان با صدور بیانیه‌ای مردم این استان را به حضوری گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

دعوت سپاه قدس گیلان به حضوری گسترده در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سپاه قدس گیلان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: مردم گیلان در رزمایش بزرگ وحدت و اقتدار مسلمانان عزم خود را برای آزادی قدس شریف به نمایش می‌گذارند.

سپاه قدس گیلان درباره محکومیت حملات رژیم صهیونیستی در بیانیه خود آورده است: فلسطین سرزمینی است مقدس که بسیاری از پیامبران خدا در آن پای گذاشته و در آن مکان به عبادت خدا پرداخته‌اند. 

این بیانیه می‌افزاید: اکنون که توان دفاعی نظام جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با دشمن بزرگ طراحی و آماده‌سازی شده است سپاه همراه با بسیج مردمی با اشراف کامل بر اوضاع و شرایط منطقه در برابر هر گونه تهدید و ناامنی آماده مقاومت و ایثار است و سناریوها و راهبردهای منطقه‌ای قدرت‌های استکباری را تحلیل و تعدیل می‌کند.

این بیانیه متذکر می‌شود: بدون تردید استکبار جهانی در برابر امواج بیداری اسلامی طرح‌های بسیاری را به آزمایش خواهد گذاشت که نمونه‌های بارز آن نقش‌آفرینی گروه‌های طالبان، القاعده، داعش و دیگر جریان‌های تکفیری است که با هدایت بیگانگان در راستای اهداف صهیونیستی و آمریکایی قرار دارد.

در این بیانیه آمده است: سی و ششمین سالگرد روز جهانی قدس در حالی از راه می‌رسد که دیدگان هوشیار مردم جهان شاهد فجیع‌ترین نسل‌کشی‌ها و قتل و غارت‌های دژخیمان صهیونیست علیه آوارگان بی دفاع و مردم بی‌پناه غزه است.

سپاه قدس گیلان در پایان این بیانیه ضمن اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی، از تمام مردم ولایتمدار گیلان، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رده‌های اقشاری بسیج، اندیشمندان و فرهیختگان و عموم مردم فهیم و همیشه در صحنه استان دعوت می‌کند مانند سال‌های گذشته با حضور انقلابی، پرشور، آگاهانه و حماسی با گام‌های استوار در صفوفی یکپارچه خشم و نفرت خود را با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست اعلام کنند و حقانیت و مظلومیت جهان اسلام را فریاد بزنند و در رزمایش بزرگ وحدت و اقتدار مسلمین عزم راسخ خود را برای آزادی قدس شریف به نمایش بگذارند.

رده‌های اقشاری بسیج هرکدام با صدور اطلاعیه‌ای جداگانه ضمن اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی از عموم مردم شهید پرور گیلان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

مجمع عالی بسیج، بسیج اساتید، بسیج دانشجویی، بسیج جامعه پزشکی، بسیج کارمندان، بسیج کارگری، بسیج حقوقدانان، بسیج جامعه زنان، بسیج دانش‌آموزی، بسیج علمی پژوهشی، بسیج هنرمندان، بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت، بسیج رسانه، بسیج کشاورزی، بسیج سازندگی، بسیج مهندسین، بسیج مساجد، بسیج مداحان، بسیج طلاب، بسیج فرهنگیان و بسیج ورزشکاران از رده‌های اقشاری سپاه هستند.

همچنین اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، پارک علم و فناوری گیلان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، جهاد کشاورزی استان، بهزیستی گیلان و... در بیانیه‌ای جداگانه مردم گیلان را به حضوری گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.


4308725
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است