اقتصادی 11:56 - 06 شهریور 1393
کرج- ایرنا- به مناسبت هفته دولت ، 50 طرح عمرانی ، خدماتی و توسعه ای با صرف اعتباری معادل پنج هزارو600 میلیارد ریال روز پنج شنبه در شهرستان ساوجبلاغ مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، آیین بهره برداری از این طرح ها با حضور سید حمید طهایی استاندار البرز و مدیران کل استان انجام شد کهˈ ابوالقاسم پالیزگیرˈ فرماندار ساوجبلاغ گفت: بهره برداری از 15 هزار و یکصد واحد مسکونی مهر در شهر جدید هشتگرد و واگذاری آنها به مردم مهم ترین دستاورد دولتمران درهفته دولت در این شهرستان است.



وی ادامه داد: ساخت دو سالن ورزشی، ساختمان پزشکی قانونی، اجرای یک طرح بزرگ آبرسانی، بهسازی روستاها، راه اندازی پایگاه فوریت های پزشکی و گاز رسانی به چند منطقه شهری و روستایی ساوجبلاغ از دیگر طرح هایی که همزمان با هفته دولت تکمیل شد.



پالیزگیرگفت: دیگر طرح ها در زمینه صنعتی ، عمران شهری و روستایی و محرومیت زدایی انجام شده است.



فرماندار ساوجبلاغ اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در سال جاری با تخصیص اعتبارات مناسب ، امکان تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی را دراین شهرستان فراهم کرده است.



وی در ادامه سخنانش به کمبود آب آشامیدنی در14روستا و دو شهر این شهرستان اشاره کرد و افزود: مردم این شهرستان نیاز به تدابیر ویژه ای در بخش آب دارند که از مسوولان استانی و کشوری انتظار می رود برای حل بحران آب در ساوجبلاغ چاره جویی کنند.



پالیز گیر، وجود معادن شن و ماسه ، فاضلاب شهری و صنعتی ، بلا تکلیفی شهرک صنعتی 800 هکتاری، مشکلات نقدینگی مراکز صنعتی و تولیدی ، کمبود فضای آموزشی در شهر جدید هشتگرد و چهار باغ ، عدم تجهیز بخش عمده اراضی کشاورزی به سیستم آبیاری نوین و ناکافی بودن اعتبار برای اجرای طرح تغذیه مصنوعی دشت هشتگرد از جمله مشکلات



این شهرستان برشمرد.



شهرستان 250 هزارنفری ساوجبلاغ در غرب کرج مرکز استان البرز واقع است.



همزمان با هفته دولت بیش از 250 طرح عمرانی در استان البرز به بهره برداری



رسید.ک/2



2819/ 691

انتهای پیام /*


4585895
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» هیئت وزیران برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم 22 تکلیف برای وزارت راه و شهرسازی تعیین کرد، از جمله اینکه این وزارتخانه مکلف است امسال برای مدیریت مصرف بنزین و گازوئیل اقدامات لازم را با همکاری پلیس راهور انجام دهد.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای با اشاره به رشد 32درصدی آموزش مهارتی در دولت سیزدهم گفت:در این مدت به چهار میلیون و 699هزار نفر دوره، آموزش مهارتی ارائه شد.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» فروش اقساطی کی ام سی ایکس 5 در نیمه دوم اردیبهشت ماه 1403 از روز دوشنبه یعنی 24 اردیبهشت آغاز و تا روز 27 اردیبهشت ماه ادامه دارد.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» موتور دیزل لوکوموتیو ایرانی با قدرت چهار هزار اسب با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی در فردیس رونمایی شد.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» بر اساس نظرسنجی جدید اتاق بازرگانی اتحادیه اروپا در چین، شرکت های اروپایی به دلیل کندی رشد اقتصاد این کشور و افزایش فشارهای ناشی از تولید مازاد، کسب درآمد را دشوارتر توصیف می کنند.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» مرحله جدید ثبت نام خودروهای وارداتی از امروز برای ثبت نام کنندگانی که در اسفند ماه سال 1401 حساب خود را بلوکه نموده اند آغاز شده است.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» پژوهشگر حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: شفافیت حداکثری حاصل از ثبت اطلاعات در سامانه های معرفی شده، موجب شده تا برخی طلافروشان با بهانه های مضحک به دنبال فشار بر دولت و عدم اجرای قانون باشند.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به 44هزار و 879 تومان و حواله دلار نیز به 41هزار و 904 تومان رسید.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان هواشناسی با بیان این که کسری بارش ها به کمترین میزان 4 سال اخیر رسید، گفت: از ابتدای بهار 15 سامانه بارشی موثر و قوی وارد کشور شده است.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» علیرغم تاکیدات اسناد بالادستی و قوانین بر لزوم کاهش وابستگی بودجه به نفت، اما با بی توجهی مسئولان وقت طی دهه 90 نه تنها شاهد کاهش این وابستگی نبودیم بلکه روند کسری بودجه هم با رشد فزاینده 7 برابری مواجه شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است