اجتماعی 16:55 - 16 تیر 1394
به گزارش پلیس اسکاتلندیارد مردی که ابتدا قربانی 18 ساله‌اش را در ایستگاه اتوبوسی در "لیدز" یورکشایر تا سر حد مرگ مورد ضرب و شتم و سپس تعرض جنسی قرار داد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، مرد اسلواکی 20ساله که هویت وی با نام مستعار "زدنکوتی" در خبرگزاری‌ها منتشر شده، در اقدامی وحشیانه دختر 18ساله را در یکی از ایستگاه‌های اتوبوس در شهر لیدز انگلستان مورد تعرض جنسی قرار داد با هماهنگی پلیس اسکاتلندیارد و اسلواکی شناسایی و دستگیر شد.




تعرض جنسی و ضرب و شتم تا سر حد مرگ/ دختر 18ساله نیمه جان رها شد+عکس




بنابر این گزارش پس از انتقال قربانی 18 ساله به بیمارستان و بهبودی نسبی ، پلیس توانست  ، "زدنکوتی" را با توجه به اظهارات دختر جوان چهره نگاری کند. پلیس اسکاتلندیارد  و اسلواکی در یک همکاری مشترک موفق به دستگیری وی شدند.
 
براساس تصاویر و فیلم‌های ضبط شده این مهاجم اسلواکی پس از نزدیک شدن به قربانی 18ساله‌اش از پشت سر به طرف وی حمله ور و با ضربات یک قطعه سنگ وی را مورد ضرب و شتم و سپس تعرض جنسی قرار داد.




تعرض جنسی و ضرب و شتم تا سر حد مرگ/ دختر 18ساله نیمه جان رها شد+عکس


تصاویر و فیلم ویدئویی ضبط شده این مهاجم اسلواکی توسط یکی از دوربین‌های نصب شده در خیابان محل حادثه در جنوب لیدز انگلستان ضبط شده بود، در اختیار پلیس قرا رگرفت.


به گزارش پلیس پس از بازبینی این تصاویر مشخص شد که "زدنکوتی" بیش از 20 ضربه سنگ به سر وی وارد کرده است.وی پس از پایان کار بی‌شرمانه‌اش، قربانی 18ساله را نیمه جان رها کرد و از صحنه جرم متواری شد.




تعرض جنسی و ضرب و شتم تا سر حد مرگ/ دختر 18ساله نیمه جان رها شد+عکس


پلیس اسکاتلندریارد با همکاری پلیس اسلواکی موفق به شناسایی و دستگیر شدن وی در یک مزرعه محلی در شرق اسلواکی شد..


به گفته"میلان فیکو" سخنگوی دادستانی این مرد اسلواکی تبار در دادگاهی که در لیدز انگلستان برگزار شد و به جرم تجاوز به عنف و اقدام به قتل محاکمه و به  15سال زندان محکوم شد.


انتهای پیام/ 

6713032
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر باغ وحش ارم گفت: با برنامه ریزی‌هایی که داریم در آینده‌ای نزدیک شاهد تولد گونه‌های باارزش در باغ وحش خواهیم بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری دو تن ازاذل و اوباش که اقدام به قدرت‌نمایی کرده بودند، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی دو انبار نگهداری از اقلام قاچاق خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک کارگردان گفت: فیلم سازی در ارتباط با بحث جوانی جمعیت و فرزندآوری باید با پرهیز از هرگونه شعارزدگی باشد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با روز معلم و پاسداشت مقام آنان، معلمان نیکوکار با پرداخت پنجاه میلیون تومان، زمینه آزادی یکی از همکارانشان را فراهم کردند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری شروری که اقدام به ایجاد احساس ناامنی و رعب و وحشت برای ساکنان این شهرستان کرده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: بخش عمده عملیات اجرایی باغ‌راه حضرت زهرا (س) تا آخر شهریورماه تکمیل خواهد شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سه مرد که در حوادث جداگانه مرتکب قتل شده بودند، در سه عملیات ویژه توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در یک روز بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: باید با تفکیک زباله از مبدا به سمت کاهش زباله سوزی حرکت کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: مشکل طولانی شدن فرایند اداری ترخیص مواد اولیه شرکت‌های داروسازی را به زودی برطرف می‌کنیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است