استانی 20:01 - 09 فروردین 1394
در جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر انجام شد
استاندار مازندران درباره وضعیت کمی و کیفی و افزایش قیمت میوه و ارزاق عمومی در برخی از شهرهای مازندران انتقاد کرد و افزود: فرمانداران باید پاسخگوی کمبودها و گرانی‌ها باشند.

انتقاد استاندار مازندران از گرانی ارزاق عمومی در مازندران/ فرمانداران پاسخ دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر  مازندران با محوریت شهرستان‌های نوشهر و چالوس بعدازظهر امروز با حضور استاندار و مسئولان شهرستان‌های نوشهر و چالوس و بخش‌های تابعه در ساحل تفریحی و توریستی سیترای نوشهر برگزار شد.

در این جلسه ربیع فلاح جلودار با اشاره به شعار سال «همدلی و هم‌زبانی، دولت و ملت» اظهار کرد: همدلی و هم‌زبانی زمانی به طور کامل تحقق می‌یابد که شناخت و اطلاع کافی در مجموعه‌هایی که کار می‌کنیم داشته باشیم و باعث رضایت‌مندی مخاطبان شود.

وی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای نوروز تاکنون 6 میلیون و 300 هزار مسافر وارد استان مازندران شدند، اظهار کرد:‌ برای تردد ایمن و مطمئن مسافران و گردشگران، راه‌های مواصلاتی مازندران با تلاش شبانه‌روزی نیروهای راهداری و سایر دستگاه‌های مربوطه مورد ایمن‌سازی بیشتری قرار گرفت و برای نوروز به زیر بار ترافیکی رفت.

وی درباره وضعیت آزادراه ـ تهران شمال افزود: آزادراه تهران شمال باید در سال 94 مورد توجه ویژه قرار گیرد و البته هنوز مشکلاتی وجود دارد و باید اقداماتی شود زیرا این وضعیت در شأن مردم منطقه و مسافران و گردشگران نیست.

استاندار مازندران با ابراز خرسندی از حضور میلیونی گردشگران و مسافران به استان تصریح کرد: این موضع بر اقتصاد منطقه تاثیر بسیار مطلوبی دارد و باعث رونق گرفتن آن می‌شود و البته در این میان باید نظارت‌ها دقیق و موشکافانه انجام شود تا سبب به وجود آمدن گرانی و آسیب به مردم نشود.

وی درباره وضعیت کمی و کیفی و افزایش قیمت میوه و ارزاق عمومی در برخی از شهرهای مازندران انتقاد کرد و افزود: فرمانداران باید پاسخگوی کمبودها و گرانی‌ها باشند.

فلاح ادامه داد: افزایش قیمت مرکبات در مازندران که خود تولیدکننده این محصولات است برای استان خوشایند نیست و باید تدابیر و تمهیداتی اندیشیده شود.

وی بر لزوم ارتقای وضعیت بهداشتی نانوایی‌های سطح مازندران تاکید و خاطرنشان کرد: در سال 94 تمامی نانوایی‌های استان مازندران باید به بهترین شکل ممکن تجهیز شوند و حتی تسهیلاتی برای ارتقای وضعیت بهداشتی محیط خبازی‌های داده شود.

نماینده عالی دولت در استان مازندران همچنین درباره افزایش قیمت اجاره ویلاهای استیجاری،اظهار کرد:‌ افزایش حدود سه برابری اجاره ویلاها در مازندران باید رسیدگی شود.

وی گفت: نظارت در استان مازندران در بخش‌های مختلف اعم از تنظیم بازار، کشاورزی و... ضعیف است و بنابراین فرمانداران باید علاوه بر تشدید نظارت دقیق، باید گزارش‌های خود را دراین باره به استانداری اعلام کنند.


6111719
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است