ورزشی 13:27 - 20 بهمن 1394
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: پرسپولیس هر آنچه لازم است را برای قهرمانی دارد و باید از این تیم حمایت کرد.

پروین: پرسپولیس برای قهرمانی همه چیز دارد/ برانکو کارش را بلد است

به گزارش ایسنا، علی پروین درباره وضعیت پرسپولیس گفت: قبل از این هم گفته بودم، پرسپولیس تیم خیلی خوبی شده است. این آقا برانکو واقعا کارش را بلد است و این تیم الان بهتر از تیم‌های دیگر بازی می‌کند. فقط این بدشانسی باید دست از سر تیم بردارد و بچه‌ها هم بیشتر حواسشان را به حرف‌های مربی و بازی بدهند، چون با بازی‌های خوبی که انجام می‌دهند حیف است که امتیازهای لازم را نگیرند.

وی ادامه داد: ذوب آهن هم تیم خیلی خوبی است. آنها خودشان مدعی هستند و گرفتن یک امتیاز از آنها در اصفهان نتیجه بدی نبود، ولی پرسپولیس آنقدر خوب بود که می‌توانست این بازی را ببرد. اگر همان پنالتی گل می‌شد، شاید کل بازی تغییر می‌کرد ولی آن بازی دیگر تمام شده است و باید فکر بازی‌های بعدی باشند. الان فاصله امتیازها زیاد نیست. خدا را شکر پرسپولیس هم که خوب بازی می‌کند و شانس قهرمانی تیم ما زیاد است.

علی پروین خاطرنشان کرد: الان تنها چیزی که مهم است، حمایت از تیم خواهد بود. هم قدیمی‌ها و هم هواداران باید به تیم کمک کنند. پرسپولیس تیم خودمان است و وقتی قهرمان بشود، افتخارش برای همه ما است. فوتبال ایران هم با موفقیت و قهرمانی تیم‌های پرطرفدار جان می‌گیرد.

مرد اسطوره‌ای باشگاه پرسپولیس در پایان صحبت‌هایش، تصریح کرد: پرسپولیس برای قهرمانی همه چیز دارد. مربی خوب دارد، بازیکن و تیم خوب هم دارد. در این قحطی تماشاگر، هواداران ورزشگاه را پر می‌کنند. مدیران باشگاه هم که هر کاری برای موفقیت تیم لازم باشد، انجام می‌دهند. به امید خدا این تیم می‌تواند قهرمان شود، فقط هر کس پرسپولیس را دوست دارد، به ویژه هواداران، باید حمایتش کنند.

انتهای پیام


7668405
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال جوانان دختران در سومین دیدار در تورنمنت کافا برابر تاجیکستان به برتری پرگل دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نازنین فاطمه عیدیان در مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا، مدال طلا را کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز برگزار شد که در نهایت آلومینیوم به مرحله بعد صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز برگزار شد که در نهایت آلومینیوم به مرحله بعد صعود کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است